№ 2, 2016

8 лютого 2016 - Администратор
article925.jpg

Шкільні програми: аналітика, практика, перспективи
Пітерська О., Тіхоненко С., Юлдашева Л.
Шкільні програми із зарубіжної літератури для 5-9 класів (2005 р. і 2012 р. зі змінами 2015 р.) в таблицях. . .2

Пітерська О., Тіхоненко С., Юлдашева Л. Сучасні книжки прокладають шлях до сучасної Європи. . .11

Література та кіномистецтво
Матюшкіна Т.
Культурологічний підхід до вивчення роману Корнелії Функе «Чорнильне серце». . .14

Педагогічна хроніка
Семенюк О.
«Поетика відкритого простору»: розвиток літературної компетентності на уроках зарубіжної літератури. . .18

Конкурс «Яскраве світло класики та сучасної літератури»
Рудніцька Н.
«Я прийшов за твоїми хрестами, Соню». Урок-диспут за романом Ф.М. Достоєвського «Злочин і кара». . .22
Рябошапко Н. Вивчаємо казку О. Уайльда «Хлопчик-Зірка». . .25

Учитель – учителеві
Ділова гра «Створюємо урок». Моделювання діяльності вчителя та учнів на різних етапах уроку в 5 класі
(Туве Янсон «Капелюх чарівника». Втілення у персонажах твору ідей доброти, щирості, сімейних стосунків)
Васильянц M. Мотиваційний етап. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .28
Василішина O. Актуалізація опорних знань. . . . . . . . . . . . . . . . . .29
Щокіна Г. Вивчення нового матеріалу. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .29
Моргун М. Осмислення нових знань і умінь. . . . . . . . . . . . . . . . . .31
Орлова В. Пояснення домашнього завдання. . . . . . . . . . . . . . . . . .32

7-й клас – на відмінно!
Гузь О., Козова Т.
Орієнтовне поурочне планування для 7 класу.
Урок № 45
Урок № 46
Урок № 47
Урок № 48
Урок № 49
Урок № 50
Урок № 51
Урок № 52

Уроки №53-57. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .33

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Гонтарук О.
Засудження рабства в романі Г. Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома». . .50
Кушкова С. Оспівування мужності та героїзму, дружби і відданості в поемі Шота Руставелі «Витязь у тигровій шкурі». Урок позакласного читання. . .54
Куцопал І. «Рукописи не горять!», або Трагізм і велич долі митця (Майстра) у романі М. Булгакова «Майстер і Маргарита». Урок розвитку зв’язного мовлення. . .59

Портрети наших авторів
Гладышев В.
Творчество, творчество, творчество! . . .62

На 1 обкл. — Корнелія Функе. Фото

Рейтинг: +2 Голосов: 2 1828

Немає коментарів. Ваш буде першим!

Передплата на журнал "Зарубіжна література в школах України" - найкращий подарунок для вчителя! Індекс видання 90230