№ 4, 2014

10 квітня 2014 - Администратор
article889.jpg

Фахові проблеми
Богосвятська А. І.
Технології прилучення учнів до читання. . . . . .2


Позакласні заходи
Дячок С. О., Гикава Л. Я.
Музей зачарованих фігур. Сценарій театрального дійства. . . .10

Рак Г. О. Гори, гори, моя зірко… Вечір романсу при свічах. . . . . .14


Учнівський конкурс «Театральний дебют»
Цимбаліста Г.
«Не шукай модного — шукай вічного, і тоді ти будеш сучасним». . . . . .16


Конкурс-фестиваль педагогічних ідей
Ільяшенко М. А.
Театральне мистецтво як один із аспектів вивчення світової літератури. . . .18

Скуріхіна T. П. Зупиніть літак – я злізу! Замітки про викладання світової літератури. . . . .21

Карпенкіна Л. Г. Використання ігрових форм на уроках світової літератури як засіб підвищення інтересу учнів до навчання. . . . . .23


Нова програма: у колі добрих героїв
Гузь О. О.
Орієнтовне планування уроків для 5 класу. Уроки 62—70. . . . . .29

Уроки 65-66 (Другий варіант)


Із методичної скарбнички членів клубу «ЗЛ»
Андрусик С. І.
Джек Лондон «Жага до життя». Сила людського характеру в екстремальній ситуації . . . . . .53

Бережна І. В. Рей Дуглас Бредбері. Новела «Усмішка». . . . . . . . .54

Карпенкіна Л. Г. Джеймс Олдрідж. Оповідання «Останній дюйм».
Своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей у творі. . . . . . . 57

Сметюх О. В. Оскар Уайльд «Портрет Доріана Грея»
Образ Доріана Грея. Символічне значення портрета. . . . . . . . . . . .59

Юрчишина М. І. Особливості поетики й стилю Ернеста Хемінгуея
«Старий і море» – повість-притча про людину . . . . . . . . . . . . . . . . .60


Учитель — учителеві
Ткач І. О.
Мій таємничий Гоголь. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .62

Рейтинг: +7 Голосов: 7 3117
Sova # 13 квітня 2014 в 11:47 +4
love  великим нетерпінням чекаю на черговий номер журналу!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hala # 21 квітня 2014 в 08:01 +6
А обложечка -прелесть! Позитив.
Sova # 22 квітня 2014 в 21:24 +5
dance Видно, что работала ТВОРЧЕСКАЯ ЛИЧНОСТЬ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Natalja30 # 22 квітня 2014 в 22:25 +6
Беру на замітку і раджу всім колегам прочитати статтю А.І.Богоствятської"Технології прилучення учнів до читання". Сучасні підходи до найболючішого у вчителя -проблеми читання  учнями художніх творів.
А.Bogosvyatska # 23 квітня 2014 в 15:18 +7
Ну, от і знову в руках новий номер - а з ним нові відкриття, нові ідеї, нові чудові імена...
Із задоволенням побачила у змісті прізвище С. Дячок - матеріали Світлани Олександрівни завжди відрізняються оригінальністю, сміливістю, надзвичайною творчою безмежністю. А цього разу - це блискучий захід - сценарій театрального дійста "Музей зачарованих фігур" у співавторстві з учителем української мови та літератури Л.Я. Гикавої. Цей матеріал - справжній дарунок: тут і лірика, і сміх, і всі улюблені герої світової та української літератури. До того ж компаративна змістова лінія - одна з найцікавіших та актуальних при проведенні сучасного уроку.

А далі - вечір романсу при свічках "Гори, гори, моя зірко..." від Г.О. Рак. Як і романс, цей сценарій наповнений "чарами і світлим сумом". Дуже сподобався!

А ось матірал до обкладинки номеру - орієнтовне планування уроків у 5 класі, які підготувала неперевершена О.О. Гузь. Як завжди у Ольги Олександрівни, багато цікавих знахідок, простих, але мудрих ідей щодо вивчення "Суботика" П. Маара, "Гармидер у школі" Дж. Стронга. А також - два пречудових уроки-узагальнення з вивченого за 5 клас (І та ІІ семестри). Дякую авторові!

Ірина Ткач розповідає про "свого" Гоголя у щомісячній рубриці "Учитель - учителеві": про містицизм письменника, який переслідував його ДО життя, ПРОТЯГОМ життя і ПІСЛЯ життя. Подобається щире слово вчителя, який ділиться особистим сприйняттям одного з найбільш складних письменників світової літератури.

Дуже порадували матеріали, подані на конкурс-фестиваль педагогічних ідей: М.А. Ільяшенко, Т.П.Скуріхіної, Л.Г. Карпенкіної. Якщо є такі вчителі у сьогоднішній школі, то нам нема чого переживати за ЗАВТРА наших учнів! Особливо сподобався стиль есе "Зупініть літак - я злізу!" А як багато цікавинок у Л.Г. Карпенкіної!

У рубриці "Із методичної скарбнички членів клубу "ЗЛ" приємно вразив конспект уроку І.В. Бережної до вивчення новели "Усмішка" Р. Бредбері. Цікавий жанр уроку - "урок - експедиція у часі", який побудовано у формі дослідження команд - екіпажів. Несподівано, свіжо, надзвичайно цікаво. Дякую!
Djachok # 14 травня 2014 в 13:34 +2
Найбільша нагорода - похвала розумної людини! Дякую!!!
irina # 26 квітня 2014 в 13:25 +4
Приєднуюся до попередніх вражень - стаття Анни-Марії Богосвятської супер-актуальна, цікава й корисна!

Передплата на журнал "Зарубіжна література в школах України" - найкращий подарунок для вчителя! Індекс видання 90230