№ 5, 2011

article73.jpg

СЬОГОДНІ В НОМЕРІ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Педагогічна хроніка

IV Всеукраїнський конкурс "Учитель року — 2011" у номінації "Світова література": Як це було
(Інтерв’ю голови журі конкурсу Юрія Ковбасенка). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2
 
Таранік-Ткачук К. В. Про справжній Конкурс — за всіма законами жанру. Кілька слів про фінальний етап конкурсу
"Учитель року — 2011" у номінації "Світова література". . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4
 
Дистанційний тренінг
Хроменко І. A. Сучасні підходи до організації уроку світової літератури.
Заняття №1: Вісім ознак сучасного уроку світової літератури. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
 
 
Вивчаємо Шекспіра
Пантелєєва В., Мартиненко О. Творчість Вільяма Шекспіра.
Інтегрований урок (світова література та англійська мова). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
Гузь O. O. Гамлет — вічний образ світової літератури. Відображення кризи ренесансних ідеалів у трагедії Шекспіра. . . .16
Гладка Я. І. Випробування долею. Урок за трагедією Шекспіра "Король Лір". . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  21
 
10-й клас — на відмінно!
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 10 клас. Академічний рівень.
Тема: Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24
 
Майстер-клас
Борківська О. П. Система уроків з вивчення творчості Михайла Булгакова. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .28
 
Профільне навчання
Братко В. О. Семінар як одна з активних форм навчання у структурі спецкурсу
"Сонет в історії української і світової літератури". . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..33
 
Позакласне читання
Янкович О. В. Читацька конференція з елементами квесту. За творами Люка Бессона "Артур і мініпути",
Клайва Льюїса "Хроніки Нарнії", Крістофера Паоліні "Ерагон". . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  37
Тихоненко С. О. "Творцы, творящие пустяки…". К пониманию особенностей художественного мира и авторской
эстетической концепции сказки Дж. Р. Р. Толкиена "Лист и дерево". . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . .. . . . . . . . . .. . . . . . 41
 
Уроки духовності
Приходько Л. І. Література та життя. Проза та поезія у формуванні духовності людини. Урок-засідання круглого столу. . 46
Пустовгар Н. М., Коломієць Л. Г. "Воістину великий той, хто має велике милосердя". Літературно-музична композиція. .49
 
Нариси з історії світової культури
Шкаруба Л. М. От авангарда к модернизму: Авангард — на сцену! Статья вторая. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  52
 
Мистецтво перекладу
Бабенко В. М. Микола Лукаш — метр українського художнього перекладу. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . 58
 
 
Літературознавча розвідка
Вихор І. В. Генезис українського міського тексту. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . 62

 

Передплата на журнал "Зарубіжна література в школах України" - найкращий подарунок для вчителя! Індекс видання 90230