№ 6, 2011

16 червня 2011 - Администратор
article131.jpg
Офіційна рубрика
Програма для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів з світової літератури для 11 класу
Рівень стандарту. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .2
Академічний рівень. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .8
Профільний рівень. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .13


11-й клас — на відмінно!
Гузь О. О. Календарно-тематичне планування уроків світової літератури для 11 класу
Рівень стандарту. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .21
Академічний рівень. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .23
Профільний рівень. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .26

Удосконалюємо професіоналізм
Хроменко І. Педагогічні дорожні нотатки. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .30
Соломка Л. Сучасні методи — в практику. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33

Дистанційний тренінг
Хроменко І. Використання технології розвитку критичного мислення на уроках світової літератури. Заняття №2. . . . . . .34

Факультатив
Янкович О. В., Ханчук І. Д. Програма факультативного курсу
"Романтизм у контексті світового літературного процесу". . .41
Янкович О. В., Ханчук І. Д. Матеріали до факультативу "Романтизм у контексті світового літературного процесу"
Заняття № 1. . . . . 44

Майстер-клас
Борківська О. П.
Система уроків з вивчення творчості Михайла Булгакова
Урок ІІІ. Трагізм долі митця (майстра).
Урок ІV. Проблематика і система образів твору. Поєднання реальності та фантастики в романі. "Московські"
та "єршалаїмські" розділи твору та художні засоби їхнього зв'язку. . . . . . . . . . . . . . .47

Літературознавча розвідка
Баліна К. Н.
Дискурс німецькомовної гуманітарної культури в есеїстиці Ю. Андруховича. . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . .55

Нариси з історії світової культури
Шкаруба Л. М.
От модернизма к постмодернизму. Вибрация души — вибрация форм. Кубистический парадокc.
Статья третья. . . .58

На 1-й стор. обкладинки — Жан Беро. Лист. 1908
Ілюстрація до статті Леоніда Шкаруби (стор. 58—64).
Жан Беро — французький художник, найбільшу популярність якому принесли картини, що відтворюють сцени з життя Парижа кінця ХІХ — початку ХХ сторіччя. Вишукані імпресіоністичні зображення бульвара Капуцинок, Монмартра та Єлисейських Полів, портрети відвідувачів кафе, танцівниць кабаре — стали своєрідною енциклопедією паризьких буднів французької богеми.
А.Bogosvyatska # 12 жовтня 2011 в 14:01 +1
В шостому номері найбільш цікавими для мене здалися наступні матеріали:

Янкович О. В., Ханчук І. Д. Програма факультативного курсу "Романтизм у контексті світового літературного процесу". Добре, що багато уваги автори приділили традиціям і своєрідності українського романтизму. Пам'ятаю, що одним з найбільших побажань для учасників конкурсу "Учитель року" стали саме зауваження про недостатність на уроках світової літератури зв'язків з творами українських авторів.

Борківська О. П. Система уроків з вивчення творчості Михайла Булгакова. Чудові таблиці "Майстер - Ієшуа", "Єршалаїм - Москва", "Сучасне - вічне - минуле" з художніми паралелями та глибоким аналізом роману "Майстер і Маргарита".

Шкаруба Л. М. От модернизма к постмодернизму. Узнала про, здається, відому скульптуру "Поцілунок" К.Бранкусі. І дуже вразила фінальна фраза розвідки: "Великое искусство - это великое молчание".

Передплата на журнал "Зарубіжна література в школах України" - найкращий подарунок для вчителя! Індекс видання 90230