Гамлет – вічний образ світової літератури. Багатогранність шекспірівських характерів

Автор: Матюша Тетяна Володимирівна, вчитель зарубіжної літератури Ревбинського навчально-виховного комплексу “Дошкільний навчальний заклад – ЗОШ І-ІІ ступенів” Чорнобаївського району Черкаської області
Презентація до уроку
Matusha_Shakespare
Мета: Показати учням багатогранність характерів героїв трагедії “Гамлет”; формувати навички аналізу драматичного твору, виразного читання, порівняльного аналізу образів; виховувати високоморальні почуття.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Хід уроку
 
І. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Хто ж він, загадковий Гамлет?

ІІ. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ
1. Робота в парах. Виступи із характеристикою образів трагедії.
2. Словесне малювання. Опишіть, яким ви уявляєте принца Гамлета.
3. Творче завдання
Якби вам довелося створювати скульптуру Гамлета, якою б вона була? (Поза, погляд…)

4. Читання поезії В. Висоцького “Мой Гамлет”

5. Метод ПРЕС
§ Я вважаю…(позиція)
§ Тому, що…(пояснення)
§ Наприклад, …(докази, аргументи)
§ І тому… (висновок)
§
6. Коментар учителя

7. Прийом “Займи позицію”
Учні по черзі висловлюють свою думку, наводячи докази та аргументи.

ІІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ
ІV. Домашнє завдання
Відповісти усно на запитання: “Чому Гамлета називають “вічним образом”?”

Черговий номер

Зміст №6, 2018

Редакційна вітальня «Мене надихають діти». Ексклюзивне інтерв’ю Ольги Горобченко. . . . . . .2 Фахові проблеми Практика роботи …

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”