Життєвий і творчий шлях письменника. О.Блок – найвидатніший поет російського символізму

Вам також має сподобатись...

5 Відповідей

  1. admin сказав:

    Світлана Дьячок: А ще хтось скаже, що за один урок символізм Блока не розкриєш!!! Як завжди – цікаво, експресивно, емоційно, щиро, лірично, по-Вашому, по-Чоловськи!!! Тернопілля (та й не лише) знає ВАШУ ПРИСТРАСЬ ДО ПРЕЗЕНТАЦІЙ!!! Саме ця людина у нашій області вперше заявила про чудовий вид роботи на уроках літератури! До сьогодні пам’ятаю Ваші “презентаційні намистинки” конкурсу “Учитель року-2008”!!!

  2. admin сказав:

    Ольга Чоловська: Якщо чесно, то далі буду настоювати, що мало. Зараз таке враження, що пробігаємо по поезії, насолодитися не встигаю, що таке 1 урок на Блока, 1 – на Ахматову, 1 – на Пастернака, і жодного на Маяковського, а він глиба.
    Я завжди розмову про Маяковського починала з написання творів-мініатюр по заголовках віршів Маяковського ” А вы смогли бы?”, “Послушайте!”, “Себе любимому автор посвящает эти строки”, ” Во весь голос”. І учням завжди було цікаво відкривати для себе Маяковського, порівнюючи те, що вони змогли написати, з тим, що вони прочитають в Маяковського. І хоча в дітей також появлялися неординарні думки, Маяковський вражав більше. І коли писали твір “Яким мені запамятається Блок (Ахматова, Маяковський,Пастернак)?”, часто обирали саме Маяковського. А зараз цей шанс втрачений. Буває, що я все ж для Маяковського сама у себе “вкраду” урок, позволю собі, але інші діти залишаться без нього.

  3. admin сказав:

    Світлана Дьячок: І я за те, що було б більше!!! Але усе, на жаль, чи, на щастя, у нашому житті має обмеження чи.. кінець.. Хочете сказати, що за новою програмою ми “бігати по поезії” не будемо??? Дай Бог, дай БОГ!!!

  4. admin сказав:

    Анна-Марія Богосвятська: І конспект, і презентація залишають глибоке враження. Вдала кольорова гама: сіро-червоно-чорно-біла. Це кольори Блока – контрастні, пристрасні, трагічні. Коли учні пригадиватимуть О.Блока – у образній пам’яті буде спливати кольорогама презентації.
    “..Ви отримали перелік понять, які асоціюються у мене із ім’ям Олександра Блока. Вашим завданням було знайти факти біографії письменника, пов’язані з ними.” – вдало обрана композиція уроку. Я б навіть назвала ці опорні слова, розміщені на Слайді № 2, КАРТОЮ уроку, за якою діти мандрують по внутрішньому світу поета.
    Весь урок учитель не забуває звертатися до почуттів, емоцій, вражень, тобто до “правого” серця своїх дітей: “Які асоціації у вас з’явилися від цієї картинки? Що для вас означають ці кольори?”; “Яким ви собі уявляєте автора таких рядків?”; “Поділіться своїми враженнями від побаченого”, “Які почуття переважають у Пушкіна і які у Блока?” та ін.
    Розкрито основні символи О.Блока, є аналіз творів, виразне читання, робота в парах і групах, компаративні зв’язки. Прекрасні містичні ілюстрації Ірини Слєпової, які надають високого тонкого звучання для сприйняття найвідомішого вірша російського поета – “Незнайома”.
    Авторський урок, не схожий на інші, прожитий учителем, особистий урок (“Коли я навчалася в школі, вірш « О весна, без конца, и без края..» здавався мені..”).

  5. admin сказав:

    Ольга Чоловська: Дуже вдячна за коментарі. за увагу.
    Сьогодні давала саме цей урок,від спілкування з дітьми отримала надзвичайно хороші враження, але, головне, появилася черга на повість Васильєва “Завтра була війна”. Дітям захотілося її прочитати. Для мене це найкращий результат, якщо 11-класники з своєю завантаженістю, отримавши досить об’ємне домашнє завдання, хочуть ще прочитати те, про що ти просто згадав на уроці.. Мені просто везе на чудових учнів.

Залишити відповідь