Зміст № 6, 2013

Нова програма: казки народів світу
Ніколенко О., Орлова О. У пошуках справжньої краси. Оскар Уайльд і його казка “Хлопчик-Зірка”.2

Нові переклади
Зуєнко М. Переклад казки О. Уайльда “Хлопчик-Зірка”.7

Нова програма: готуємось заздалегідь
Гузь О. О. Орієнтовне планування уроків для 5 класу. Уроки №1—5.12

Нова програма: позакласне читання
Орлова О. В. Чарівні помічники. Казки народів світу.25

Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Технологія проблемного навчання і мислення на уроках літератури.28

Учитель — учителеві
Ткач І. О. Виховуємо учнів-дослідників (Про організацію пошуково-дослідницької діяльності на уроках світової літератури. Заключна частина).33

З досвіду роботи
Із методичної скарбнички членів Клубу “ЗЛ”. Конспекти уроків Химинець А. А., Гукової О. О., Щербань С. Г. . .36

Книжкова полиця словесника
Ялтанець Т. Висвітлення української теми в творах світового письменства. “Зарубіжні письменники та Україна”. Інформаційний посібник .42
Шмігер Т. Вийшла бібліографія перекладної дитячої літератури .45

Конкурс “Сценарій позакласного заходу”
Кашуба Є. Хто сказав, що щастя — це… Літературна композиція.46
Чекотилова Т. В. Урок-суд над литературным героем по рассказу И. Бунина “Легкое дыхание”.50
Соломка Л. А., Чепіга О. С. Літературний салон “Засідання Малого Нобелівського комітету”.54

Нариси світової культури
Шкаруба Л. М. Римская элегия: “грубый Лациум” и образованная Греция, или “Аппиева дорога” римской культуры и литературы.59

Коментарі:
Анна-Марія Богосвятська #20 червня 2013 в 07:31+7
Номер дуже сподобався. Красива, елегантна обкладинка з портретом і цитатами Оскара Уайльда – приємно тримати в руках.
Чудовий матеріал О.М. Ніколенко і О. Орлової, присвячений казці “Хлопчик-Зірка”. Сподобалось, як розкрито символіку гранату, нарцису, зірки. (“Усі ми ходимо по багнюці, але деякі із нас дивляться на зірки” – О. Уайльд).
Прикрашає номер сценарій позакласного заходу Є. Кашуби про мотив щастя у світовій літературі.
Вкотре із задоволенням прочитала живі, натхненні роздуми про сучасний урок літератури І.О. Ткач. Авторка пропонує багато нестандартних форм і прийомів роботи з учнями. Захотілося спробувати організувати “Конкурс на кращого Робінзона”.
На високому рівні представлені розробки складних форм організації роботи на уроці: урок-суд (Т.В. Чекотілова) та “засідання Малого Нобелівського комітету” (Л.А. Соломка, О.С, Чепіга).
Матеріал для душі – “Римская элегия” Л.М. Шкаруби.
Блискучий, корисний, актуальний інформаційний збірник “Зарубіжні письменники та Україна” підготувала Т. Ялтанець!
Також приємно бачити, що члени Клубу “ЗЛ” активно діляться своїм новаторським, цікавим досвідом роботи: про причини популярності образу Геракла (А.А. Химинець), образи жінок у французькій літературі І пол. ХІХ ст. (О.О. Гукова), величну постать іспанської літератури Ф. Лорку (С.Г. Щербань).

Черговий номер

Зміст №6, 2018

Редакційна вітальня «Мене надихають діти». Ексклюзивне інтерв’ю Ольги Горобченко. . . . . . .2 Фахові проблеми Практика роботи …

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”