Анна Ахматова. Поема «Реквієм» – пам’ятка доби сталінського терору. Створення в поемі узагальненого портрету народного страждання, розкриття єдності материнської трагедії ліричної героїні і країни, пр

Вам також має сподобатись...

2 Відповідей

  1. admin сказав:

    Анна-Марія Богосвятська: Глибокий урок, і форму обрано вдало – урок-семінар. Конспект – дуже гарний, залишив враження. Але незрозуміло, на яких етапах використовувати презентації – їх аж чотири з додатками. До того ж ці презентації носять інформативний характер, не ведуть за собою, не рухають думкою учнів, а лише повідомляють.

  2. admin сказав:

    Олена Гінгіна: Дуже дякую за коментар.. Згідна з вами, що презентації інформативного характеру (так і планувалося).. Їх чотири (дві – учнівські, дві – мої).. Але ця інформативність презентацій якраз і викликає у дітей різні думки, породжує почуття під час їх перегляду та аналізу твору Ахматової.. Презентації використовуються на різних етапах уроку (в конспекті це чітко вказано).. Хоча, вважаю, що познайомити з такою поемою і проаналізувати її за одну годину (як рекомендує навчальна програма – це неможливо).. Зазвичай беру додаткову годину.. Аналізуючи ахматівський “Реквієм”, обовязково обговорюю з учнями і те, як сталінські репресї своїм чорним крилом зачепили і родини кожного з них, родини наших односельців..

Залишити відповідь