в школах України

Зміст № 2, 2012

Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Використання ІКТ (інформаційно-комунікативних технологій)
у процесі викладання світової літератури. .2
Презентація до статті   Богосвятська А. І. ikt

Література в медійному і кіберпросторі
Пронкевич О. Донкіхотська іконосфера як герменевтичний інструмент і методичний прийом.10

Дистанційний тренінг
Хроменко I. Ідейно-художній аналіз твору та його інтерпретація
Заняття № 10.13

Із скарбнички педагогічних знахідок учасників дистанційного тренінгу
“Сучасні підходи до вивчення світової літератури”
Роботи Адріани Химинець, Олени Діденко, Людмили Урожай, Вікторії Устіяновської, Вікторії Чернухи, Христини Ходоровської, Світлани Дячок, Лілії Бондарук, Оксани Гундерич, Людмили Завгородньої, Наталії Рябошапко, Любові Качур, Людмили Соломки, Олени Бондаренко, Ольги Северин. . .20

11-й клас — на відмінно!
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас. Академічний рівень
Тема: Ясунарі Кавабата. Повість “Тисяча журавлів”.28

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Носко І. І. Герой “Подорожнього…” як жертва війни. Високий антивоєнний і гуманістичний пафос твору. .39
Сопіжук М. Т. Чи потрібні людству янголи?
Урок за оповіданням Гарсіа Маркеса “Стариган з крилами”.40
Додатки до уроку  Сопіжук М. Т. dodatki
Вальчук Н. А., Лабнюк О. М. Організація інтегрованого уроку світової літератури та інформатики.42
Галкіна Н. В., Тхай Н. Л. Інтегрований урок музичного мистецтва та світової літератури у 8 класі.46
Презентація до уроку   Галкіна Н. pushkin
Галкіна Н. В., Тхай Н. Л. Прекрасне та потворне у житті та творах мистецтва.
Інтегрований урок світової літератури та музичного мистецтва у 6 класі. .48
Презентація до уроку  Галкіна Н. krylov

Літературні паралелі
Хороб C. Драматургія Вільяма Батлера Єйтса початку ХХ століття
й українська модерна драма: від символу до ритуалу. .50

Літературна Атлантида
Хроменко I. “Шекспірівське питання” у дослідженнях сучасного вченого Іллі Гілілова. Продовження. .56

Семінар
Богосвятская А. И. Материалы к проведению семинара
“Феномен литературной мистификации” для 10 (11) классов. . .60

 

Коментарі:

silvestrivna #24 лютого 2012 в 20:11+3
Вкотре з захопленням прочитала статтю А.Богосвятської , присвячену цього разу ІКТ. Багатющий матеріал, десятки підказок для вчителя-практика. А презентація ще більше посилила враження.

uchitel #25 лютого 2012 в 10:13+4
Полностью согласна!

hala #25 лютого 2012 в 10:59+4
Згодна з silvestrivna: гарний матеріал.А ще мені дуже подобаються “Материалы к проведению семинара “Феномен литературной мистификации” для 10 (11) классов”.Тема надзвичайна цікава. Думаю, як використати в роботі. Заслуговують на увагу інтегровані уроки.  Хочу зазначити,що презентації до матеріалів – корисні і вдалі, допомагають у робтоті.

irina #25 лютого 2012 в 11:06+4
я познайомилась із матеріалом А.-М. Богосвятської тільки за презентацією, та все одно, не можу не поділтитися враженнями, яке докладне, глибоке, всебічне викладення теми! Дякую авторові!

Анна-Марія Богосвятська #28 лютого 2012 в 20:13+4
Дякую за схвальні відгуки. А я тільки сьогодні отримала номер за лютий. До цього грала в ігру: “Видит око, да зуб неймёт”.У мене, як і раніше, – два фаворити: Ірина Хроменко і Ольга Гузь. Ну, нічого не можу з собою зробити! Останнє заняття дистанційного тренінгу “Ідейно-художній аналіз твору та його інтерпретація” – блискуче завершення теми і відкриття нових перспектив. Немовби заново перечитала “Даму з собачкою”. А урок за оповіданням Дж.Лондона “Любов до життя” з формулюванням правил виживання і складанням формул “перемоги героя” та “поразки Білла” – дуже захотілося і самій провести. Система уроків О.Гузь за творчістю Ясунарі Кавабата пробудила ніжні й трепетні почуття, хоча я не наблизилась до розуміння таємниці майстерності письменника (адже це і не було завданням статті). Завжди звертаю увагу на матеріали, присвячені темі Дон Кіхота (улюблений герой світової літератури). Із задоволенням прочитала дослідження О.Пронкевича про іконографію персонажа Сервантеса. Дійсно, ті ілюстрації, які ми обираємо для демонстрації на уроках, можуть впливати на певні стереотипи сприйняття цього героя учнями.

Ірина Хроменко #28 лютого 2012 в 22:24+4
Дуже дякую! Вашу, Анно, думку надзвичайно ціную! Я ще також не отримала журнал, але Вашу статтю про ІКТ мала змогу прочитати до друку. Дуже грунтовно,чітко, зрозуміло. Без зайвої води. Саме те, що потрібно вчителю для “прояснення ситуації” з використанням інформаційних технологій. Гадаю, до цієї статті не раз звертатимуться не лише вчителі-словесники.

Djachok #29 лютого 2012 в 21:34+4
Справді, кожне заняття тренінгу пані Ірини – неоціненне джерело самоосвіти для кожного педагога. Переконані, що і новими “посиденьками”-тренінгами вона нас здивує і “заставить” працювати!!! Дякую і пані А.-М.Богосвятській за посилання на мої матеріали. Багато нового і цікавого про використання ІКТ дізналася і з її статті!!!”Шекспірівським питанням” Ірина Хроменко заворожила мене ще на конференції у Запоріжжі. Тому з цікавістю перечитую її дослідницьку роботу!!!

Ірина Хроменко #1 березня 2012 в 00:45+4
Дякую, Світлано! Я пам’ятаю, яка була тиша в аудиторії, коли я розповідала про дослідження Гілілова. Це вражаючий матеріал! Невже одна з найбільших таємниць людства розгадана?!

garna #31 грудня 2012 в 18:25+1
Стаття А.Богосвятської надзвичайно корисна, актуальна. У своїй практиці застосовую ІКТ, багато читаю та вивчаю з цієї теми, але й цього разу знайшла у Вашій роботі родзинки. Дякую за ґрунтовні матеріали.

Черговий номер

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”


×
Exit mobile version