в школах України

Зміст № 2, 2013

Підсумки конкурсу
Таранік-Ткачук К. В. Вітаємо переможців Всеукраїнського конкурсу для вчителів “Мультимедійна презентація на уроці аналізу та інтерпретації художнього твору”.2
Знайомтесь: переможці конкурсу.3

Дистанційний тренінг
Хроменко І. Окремі специфічні види літературознавчого аналізу. Заняття № 10.6
Скарбничка дистанційного тренінгу
Фрагменти конспектів уроків з теми “Стилістичний аналіз художнього твору”. Роботи Дець Н. С., Сметюх О. В., Ткач І.О., Чернишенко О. А., Химинець А. А.13

Життя славетних очима сучасника
Хроменко І. Антуан де Сент-Екзюпері і його троянда.20

Учитель — учителеві
Морозова В. Б. Створити фанфік? Це непросто, але можливо (Методичні рекомендації щодо проведення уроків зв’язного мовлення із світової літератури).22

Нова програма: сучасна література
Ніколенко О. М., Конєва Т. М. Нове прочитання Бредбері.25

Нова програма: оригінали і переклади
Стороха Б. Новий переклад оповідання Рея Бредбері “Посмішка”.28

Нова програма: давня мудрість
Орлова О. В. Урок творчого сприйняття арабської казки “Синдбад-Мореплавець” (третя подорож) 5 клас.30

Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Технологія зустрічних зусиль як ознака сучасного уроку літератури.34

Зовнішнє незалежне оцінювання
Баліна К. Н. Особливості ЗНО-2013 зі світової літератури.38

Мистецтво перекладу
Здражко А. Є. Проблеми перекладацької справи. Інтерв`ю з перекладачем художньої літератури Тетяною Некряч.40

Літературні паралелі
Ханчук І. Д., Янкович О. В. Урок компаративного аналізу повісті М. Гоголя “Шинель” та оповідання П. Мирного “П’яниця”.43

Методичне розмаїття
Гриценко О. Г. Відкриваю вам душу і дарую тепло свого серця.
(Головні життєві цінності у казці А. де Сент-Екзюпері “Маленький принц”). 48
Олексієнко О. Д. Мистецтво бути Людиною
(Втілення в образі Бермана найкращих людських рис за новелою “Останній листок” О. Генрі.).50
Горбатенко О. С. Засудження війни в оповіданні Г. Белля “Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…”.52

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Смуденкова В. Г. Краса і сила мистецтва. Конспект уроку.54
Котик О. З. “Святе мистецтво! В пензлі чи пері. Мистецтво, ти даруєш благодать”. Урок позакласного читання за вибраними поезіями Й.В. Ґете.56

Нариси з історії світової культури
Шкаруба Л. М., Баран О. И. Викторианский тетраптих. Часть первая. Добрая старая викторианская Англия.58

Коментарі:
hala #21 лютого 2013 в 09:19+5
№2 у моїх руках.
Привабливі титульні сторінки. Справляє гарне враження.
Насамперед приєднуюсь до привітань переможців конкурсу. Є у кого вчитися, на кого рівнятися. Талановиті люди! Цікаво було прочитати і коротенькі, та змістовні розповіді переможців про себе. У кожного своє бачення, яким має бути учитель літератури, своє педагогічне кредо – та загалом це цікаві і неординарні особистості. Висловлюю своє захоплення і повагу.
Незабутнє враження залишилось після статті І. Хроменко про Екзюпері. Дійсно, якщо такий матеріал і ТАК давати учням, то відкриєш «багато таємниць твору…» Схиляю голову перед майстерністю автора!
Фанфік – нове в програмі. Тому подяка В. Морозовій за навчання.
Не перестає дивувати своїм майстер-класом А.І.Богосвятська. Нові технології розкриваються так, що завжди хочеться спробувати на практиці. Щоразу чекаєш нових повідомлень!
Гарні уроки рубрики «Методичне розмаїття».
«Викторианский тетраптих» Л.Шкаруби – це цікавинки не лише для вчителя, але й учнів. Справжня екскурсія до епохи! Розповідь про королеву Вікторію, «нравы и быт викторианской Англии» читається як захоплююча книга. Вже придумала урок, де використаю цей матеріал.
Гарний номер вийшов. Не розчарував жоден матеріал.

Анна-Марія Богосвятська #24 лютого 2013 в 10:09+5
Цветная обложка – очень красиво!
Многие материалы нового номера вдохновили. Во-первых, трогательная история непростых взаимоотношений А. Сент-Экзюпери и его “розы”, рассказанная И.А. Хроменко. Во-вторых, потрясающая первая часть заявленного тетраптиха Л.М. Шкарубы и О.И. Баран о блестящей викторианской эпохе: прочитала на одной дыхании и уже успела при случае пересказать, так всё живо, объёмно изображено. С нетерпением жду следующих частей о любимой “Алисе в стране Чудес”.
Понравился перевод рассказа Р. Бредбери Б. Сторохи “Посмішка”, а также глава из нового учебника о фантасте, предложенная О.Н. Николенко и Т.Н. Коневой – глубокий культурологический урок, удачная таблица-сравнение давинчевской “Джоконды” и рассказа Бредбери.
Снова присоединяюсь к поздравлениям победителей конкурса “Мультимедийных презентаций”, с интересом прочитала творческие портреты учителей.
Заключительное занятие дистанционного тренинга И.А. Хроменко о специфических видах литературоведческого анализа побуждает испробовать материал на практике.
Конечно, пару слов необходимо сказать и о материале В.Б. Морозовой про модный сегодня фанфик. С удовольствие прочитала личные маленькие открытия автора, ученические творческие работы. Пригодится “Памятка для фикрайтеров”.
Спасибо всем авторам и редакции за очередной прекрасный номер!

Черговий номер

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”


×
Exit mobile version