Фахові проблеми
Анна-Марія Богосвятська. Натхнення від природи: навчаємось яскравості в осені. . .2
10-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь. Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури
у 10 класі. Рівень стандарту. . . .11
Ольга Гузь. Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури
у 10 класі. Профільний рівень. . . .13
Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування. Уроки № 1-10. . . . . . . . . . .18
Літературознавство і школа
Ольга Ніколенко. Шарль Бодлер – останній романтик і зачинатель модернізму. . . . .67
Cучасна література в юнацькому читанні
Євдокія Кашуба. «…Людина, яка розповідає історії». Автобіографічне підгрунтя в оповіданні Мо Яня «Геній». . . .72
Вікторія Туряниця. Роман Йоанни Яґелло «Кава з кардамоном». . . . . . .76
Учитель – учителеві
Леся Сич. Педагогіку партнерства починаймо із себе! . . . .82
Конкурс «Запрошую на відкритий урок!»
Уляна Мартинюк. «Творіть добро, і воно до вас обов’язково повернеться».
Урок за новелою О.Генрі «Дари волхвів». . . .84
Валентина Гуцол. Японія – Країна Вранішнього Сонця.
Таємниці поезії Мацуо Басьо. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .88
Методична наука та шкільна практика
Володимир Гладишев. Засади технологізованого застосування культурологічного контексту під час вивчення творів «масової літератури» у шкільному курсі зарубіжної літератури. . . . . . . . . . . . . . . . .92
Ретроспектива
Віктор Рогозинський. Хто ж ти, Одіссею?
Еволюція поглядів на античного героя. . . . . . . . . . . . . . . . . . .94
Учнівська творча сторінка
Євгенія Громко. Екгольму і Ларсонам – ура! ура! ура! . . . . . . . . . .3 стор. обкл.
Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”