в школах України

Зміст №2, 2018

Нові програми для старших класів
Ольга Ніколенко. Роман ХІХ століття. Формування, провідні ознаки, різновиди. . .2

Фахові проблеми
Анна-Марія Богосвятська. Традиційна книга в епоху інформаційного цунамі, або Навіщо читати художню літературу. . .10

Редакційна вітальня
«Як виростити в душах дітей квіти». Ексклюзивне інтерв’ю Марії Юрчишиної. . .16

З досвіду роботи Марії Юрчишиної
Кольорові дні Тома Сойєра. . .18

9-й клас — на відмінно!
Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 55-57. . .21

Методика і досвід
Валентина Мележик. Система уроків за повістю-притчею Р. Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон». . .46

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Лілія Гринишин. Літературна майстерня. Урок створення позитивного настрою (За фольклорною баладою про Робіна Гуда). . .56

Ірина Бричка. Урок за твором Роберта Бернса «Моє серце в верховині…». . .58

Конкурс «Запрошую на відкритий урок!»
Ірина Ставнича. «Подолати «останній дюйм» на шляху один до одного». Урок за оповіданням Джеймса Олдріджа. . .61

Літературна карта України
Наталя Балахніна. «Вінець Овідія ніколи не зав’яне…». . .64

На 1 обкл. – учасниця фотоконкурсу «Ми любимо зарубіжну літературу!» – Бобир Дарина, учениця 9 класу Боярського НВК «Гімназія – ЗОШ I ст.» Київської обл.
Вчитель: Ольга Шпак
Назва роботи: «Коли книги читають, вони живуть»

Черговий номер

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”


×
Exit mobile version