в школах України

Зміст № 3, 2013

Педагогічна хроніка
Всеукраїнський круглий стіл “Роль фанфікшн у розвитку пізнавального інтересу школярів до літератури”.2

Творчість наших учнів
Роботи переможців учнівського творчого конкурсу «Новорічні фантазії» у номінації «Новорічна казка» (фанфік).5
Тіхоненко C., Маньківська Д. Створення фанфіків на уроках літератури як один із засобів розширення читацької свідомості учнів.8

Нова програма: сучасна література
Ніколенко О. М. До нас йдуть мумі-тролі… .12

Нова програма: світ дитинства
Григоренко О. П. Система уроків за романом Елеонор Портер “Полліанна”.17
Іващенко А. О. Ідея радості життя й відкриття світу у романі Елеонор Портер “Полліанна”. 5 клас.26

Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Рух думки “угору” та “вглиб”: методика організації етапу рефлексії.28
Презентація до матеріалу  Богосвятська_Рефлексія

Літературознавча розвідка
Багратион-Мухранская К. В. Литература эпохи романтизма: как заинтересовать?
(На материале творчества Р. Бернса, В. Скотта).34

Вчора та сьогодні
Гладышев В. В. Максим Горький в современной школе? .36

Дистанційний тренінг
Відгуки про дистанційний тренінг “Шляхи аналізу художнього твору, адаптовані до шкільної практики” .38
Скарбничка дистанційного тренінгу
Філологічний аналіз художнього твору
Фрагменти конспектів уроків О.В. Сметюх, І.О. Ткач, Ю. Битько, О.С. Ходюк, О. Гундерич, Н.С. Дець.42

Методика і досвід
Петричко І. З. Засудження війни у творчості О. Твардовського, М. Шолохова, Г. Белля. Система уроків.49

Літературна карта світу
Богосвятська А. І. Урок-мандрівка шляхами героїв світової літератури.56
Презентація до матеріалу № 1  Богосвятська_Презентація_Місто Джульєтти
Презентація до матеріалу № 2  Богосвятська_Презентація_Дорогами Дон Кіхота

Нариси з історії світової культури
Шкаруба Л. М., Баран О. И. Викторианский тетраптих Часть вторая. Этот странный Льюис Кэрролл (Чарльз Лютвидж Доджсон).59

Коментарі:
viktokononenko #9 березня 2013 в 11:17+6
Дуже цікаіий, змістовний, зручний матеріал презентації Богосвятської А. І. “Рух думки “угору” та “вглиб”: методика організації етапу рефлексії” Взагалі презентації Богосвятської А.І. зроблені професійно. Щиро дякую! сприймаю ці матеріали як подарунок до 8 Березня. І не належу я до молодих вчителів, але завжди знаходжу дуже корисний для себе матеріал.

irina #12 березня 2013 в 19:36+6
цікава презентація-подорож Іспанією, місця Дон-Кіхота – дякую Анні-Марії

Анна-Марія Богосвятська #13 березня 2013 в 19:08+5
Дякую, Вікторія та Ірина!
Над темою рефлексій на уроках літератури працювала з натхненням, довго збирала матеріал, більшість прийомів використовую у власній педагогічній практиці. Презентація про Дон-Кіхота – це моя найперша спроба роботи у програмі PowerPoint кілька років тому; сьогодні я б її оформила інакше:)

Sova #22 березня 2013 в 22:56+1
Хочу подякувати за змістовну статтю та презентаціюшого! З Вашого дозволу і я використаю на семінарі – практикумі ваші матеріали! Бажаю Вам творчого піднесення!!!

Natalja30 #13 березня 2013 в 19:52+8
Щире спасибі БогосвятсЬкій А.І. за науковість і доступність матеріалу презентації “Рух думки “угору” та “вглиб”: методика організації етапу рефлексії”.Тільки-но що повернулась із районного семінару , де показувала роздруковані слайди презентації.Вас вітають вчителі Дніпропетровської області Синельниківського району!
Ваша праця зацікавила вчителів нашого району-це значний вклад в методичну скарбничку кожного вчителя.Бажаю Вам успіхів і натхнення.

Черговий номер

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”


×
Exit mobile version