в школах України

Зміст № 4, 2013

Нариси з історії світової культури
Шкаруба Л. М., Баран О. И. Викторианский тетраптих. Часть третья.
Сказки об Алисе: история создания, жанр, источники, уровни интерпретации.2

Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Реалізація моделі особистісно орієнтованого навчання на уроках світової літератури.9
Презентація до матеріалу  Богосвятська_Особистісно орієнтоване навчання
Довгань Л. Д. Використання елементів здоров’язберігаючих технологій на уроках світової літератури.14

Читацький Клуб журналу “ЗЛ”
Хроменко І. А. Фанфіки у шкільній практиці викладання літератури.17

Мала академія наук
Мокрєєва І. Ю. Навчити дитину мислити — головне завдання вчителя літератури.23
Ніколенко К. Типологія юних героїв у сучасній зарубіжній літературі.24
Презентація до матеріалу  Ніколенко К_ Типологія героїв у сучасній л-рі

Учитель — учителю
Ткач І. О. “Науки юношей питают…”.32

Спроба дослідження
Стахова Н. Г., Євтушок К. Художня палітра драматичних творів В. Шекспіра (мовні засоби у трагедії “Ромео і Джульєтта”).36

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Давидич Н. М. “І зі злоби любов єдина встала …” Утвердження сили кохання у трагедії В. Шекспіра “Ромео і Джульєтта”.41

Наші ювіляри
Чухненко Ю. М. Возрождение духовности. “Записная книжка словесника — 2”.44

Позакласний захід
Остапова Л. І. На гостину до митців світової літератури.46

Скарбничка дистанційного тренінгу
Фрагменти конспектів уроків Н.Й. Дуденко, Н.А. Грипась, Л.М. Качур, О.В. Комар, А.А. Химинець.50

Методичне розмаїття
Петричко І. З. Система уроків з вивчення оповідання Михайла Шолохова “Доля людини”.54
Роскос Т. Високий антивоєнний і гуманістичний пафос оповідання Г. Белля “Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…”.60

Незабутні імена
Загоруйко Н. Декілька слів про документальний фільм Ігоря Козлика “Марко Теплінський — учитель, вчений, людина”.62
Голиш Г. М., Тарасинська І. З. Черкащина відсвяткувала ювілей К. Г. Паустовського. 63

Коментарі:
Natalja30 #19 квітня 2013 в 21:38+1
Дякую, пані Катерино за можливість заздалегідь познайомитися з юними героями у сучасній зарубіжній літературі. Презентація , гадаю, допоможе швидко зорієнтуватися вчителю під час підготовки до уроків у 5-ому класі. Яскраво і лаконічно висвітлено поняття художній образ (функції, види, ознаки ). Робота заслуговує уваги всіх вчителів. Бажаю Вам творчого натхнення.

Анна-Марія Богосвятська #28 квітня 2013 в 09:14+3
Так, погоджуюсь із попереднім коментарем, – БЛИСКУЧА робота Катерини Ніколенко “Типологія юних героїв у сучасній зарубіжній літературі”! Справжній подарунок філологам. І презентація, і сама робота, надрукова у даному номері журналу, – це той рівень знань, творчості, натхнення і начитаності сучасного учня, до якого так прагне кожен учитель. Впевнена, Катерина всіх однокласників і друзів захопила творами, про які так цікаво, глибоко, нестандартно розповіла у своєму науковому дослідженні. Особливо сподобались розділи роботи, які стосуються аналізу образу Суботика та мумі-тролів.
Четвертий номер “ЗЛ” вийшов по-особливому теплим, натхненним, дякую всім авторам і редакції! Це і чергова частина про Алісу неперевершеного тетраптиху Шкаруби Л.М., Баран О.І. Сучасний, затребуваний матеріал про фанфіки І.Хроменко. Актуальні роздуми І.Ю. Мокрєєвої про те, як навчити дитину мислити. Живі думки І. Ткач. Натхненний позакласний захід Л.І. Остапової.
Цікава рубрика “Незабутні імена”: про документальний фільм Ігоря Козлика “Марко Теплінський — учитель, вчений, людина”, а також про юбілей К.Паустовського на Черкащині. Завдяки цим матеріалам учитель-зарубіжник завжди у центрі культурних, наукових, літературних подій сьогодення.

Черговий номер

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”


×
Exit mobile version