в школах України

Зміст №6, 2018

Редакційна вітальня
«Мене надихають діти». Ексклюзивне інтерв’ю Ольги Горобченко. . . . . . .2

Фахові проблеми
Практика роботи з текстамии «нової природи» на уроках літератури
Тетяна Турко. Антибуки та їх різновиди – засіб підвищити настрій . . . . . .7
Іванна Горбаль. Хмарка слів. . . . . . .8
Уляна Мартюк. Книжкові інсталяції. . . . . . .10
Іванна Горішна. Плейкаст як метод роботи на уроках літератури. . . . . .10
Алла Гут. Робота з віршокартинками як засіб образного сприйняття художнього твору. . . . . . . . . . . . .11
Марія Кіба. Travelbook – книга подорожей. . . . . . . . . . . . . . . . .12
Мирослава Мартинців. Печа-куча. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .13
Наталія Мичуда. Лепбук – інтерактивний засіб організації навчальної діяльності. . . . . . . .15
Любов Сувлян. Проект-гра «Чімборасо». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .16
Катерина Орищин. Глог – це те саме, що й блог? . . . . . . . . . . . . . . . . .17

Педагогічні перлинки
Світлана Ємельянова. Методика використання iнтелект-карт. . . . . . . . .18
Валентина Морозова. Робота з електронними додатками на уроках зарубіжної літератури. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .22

Конкурс «Запрошую на відкритий урок!»
Валентина Буткалюк. Друга світовова війна в поезії К.І.Галчинського «Пісня про солдатів Вестерплятте» та Б.Ш.Окуджави «До побачення, хлопчики…»
(Урок – творення картини). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .23

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Нонна Кадук. «Треба прагнути бути людиною…»
Урок з вивчення оповідання О. Генрі «Останній листок». . . . . . . .26

Учитель – учителеві
Інна Сорока. Інтелектуальна гра «Перлини України». . . . . . . . .28

Методика і досвід
Галина Кривова. Система уроків з вивчення повісті М. Енде
«Джим Ґудзик і машиніст Лукас». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .34

Позакласне читання
Ольга Козаченко. Світ природи очима допитливої дитини.
Урок за повістю Джеральда Даррелла «Моя сім’я та інші звірі». . . . . . . . . .42
Валентина Ланецька. «Милосердя є найвища форма людського існування»
(Провідні думки повісті Марка Твена «Принц і злидар»). . . . . . . . . . . . . . .44

Виховуємо духовність
Ірина Горобченко. Мотив польоту і крил у творчості письменників від античності до сучасності. . . . . . . .46

На 1 обкл. – учасниця фотоконкурсу «Ми любимо зарубіжну літературу»
Мар’янко Анна, учениця Миколаївської СЗОШ №22
Вчитель: Лариса Спиридонова

Черговий номер

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”


×
Exit mobile version