Дистанційний тренінг
Гайченко О. В. Організація методичної роботи з учителями світової літератури. Заняття №1.2
Сузір’я видатних педагогів
Хроменко I. А. Симон Соловейчик – “невтомний ідеаліст і реформатор освіти”.8
Конкурс “Сценарій позакласного заходу”
Кречетова О. Н. “О доблестях, о подвигах, о славе…”. Заседание клуба юных фольклористов. 7 класс.12
Презентація до уроку у PDF форматі Кречетова О.
Залозна С. А., Гуріна В. В. Диво, створене генієм. Позакласний захід, присвячений життю та творчості Г. К. Андерсена.16
Нова програма: казки народів світу
Братко В. О. Культурологічний підхід до вивчення літературної казки (на прикладі казки Г.К. Андерсена “Дикі лебеді”).18
Нова програма: готуємось заздалегідь
Гузь О. О. Орієнтовне планування уроків для 5 класу. Уроки 11—18.22
Нова програма: позакласне читання
Орлова О. В. “І поллється в душу нам блакить…” Сергій Єсенін. Вірші про природу.44
Нова програма: природа та людина
Шкаруба Л. М., Ткач І. О. Джон Кітс: співець поезії землі.47
Методична скарбничка членів Клубу “ЗЛ”
Химинець A. Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей.55
Чернишенко О. Філософсько-моральний конфлікт драми П.Кальдерона “Життя – це сон”.57
Комар O. Жан Батіст Мольєр – найвідоміший комедіограф французького класицизму.58
Хмельницька O. Влада золота та її філософія в повісті “Гобсек”. Характеристика образу Гобсека. Романтичні й реалістичні тенденції в повісті.59
Учитель — учителеві
Сагайдак Л. Моє літо.61
Ялтанець Т. Зустріч з Африкою.62
Черняєва Н. На побачення з Європою.63
Гавриловська М. Враження від липня 2013. 64
Коментарі:
Фролова #19 вересня 2013 в 16:03+6
Очень благодарна автору Гайченко О.В. за интересный и, самое главное, полезный и востребованный материал дистанционного тренинга. Актуален для практической методической деятельности педагога. Спасибо редакции за публикацию.
Олена #20 вересня 2013 в 05:350
У наш час швидких інновацій і використання новітніх технологій дуже важливо правильно організувати свою діяльність. Тому висловлюю глибоку подяку методисту Миколаївського методичного центру Гайченко О. В. за матеріали у рубриці “Дистанційний тренінг”. Гадаю. що керівникам методичних об’єднань інформація буде корисною.
ТарасоваТИ #20 вересня 2013 в 08:20+5
Очень заинтересовал материал дистанционного тренинга “Організація методичної роботи з учителями світової літератури” (автор Гайченко О.В.).Отличается новизной, глубиной содержания, логичностью изложения. Жду материалы следующего занятия.
kybaruchi #20 вересня 2013 в 14:24+4
О тренинге. Проверила всю документацию согласно рекомендаций Ольги Васильевны. Огромное спасибо методисту!
kybaruchi #20 вересня 2013 в 14:27+4
Ольга Васильевна! Продолжайте! Нам такие материалы очень нужны. Впервые увидела справку по данному вопросу.
petren90 #20 вересня 2013 в 14:31+4
Дуже своєчасно. Якраз почали працювати МО. Тепер все зрозуміло. Продовження буде?
petren90 #20 вересня 2013 в 14:49+4
И это все надо делать!? Хорошо ,что я не руководитель МО. love
Полудень С.І. #20 вересня 2013 в 15:54+3
Дякую за допомогу методисту світової літератури та російської мови Гайченко О.В. за корисні та змістовні матеріали щодо питань організації методичної роботи. Вдячна за Вашу творчість і бажання ділитися досвідом з колегами.Чекаю наступного заняття!
Teplova #20 вересня 2013 в 16:06+4
Шановна Ольго Василівно!Стаття “Організація методичної роботи з учителями світової літератури” стала справжньою знахідкою для мене як молодого керівника методичного об`єднання. Ваші рекомендації допомогли продуктивно організувати роботу методичного об`єднання та обрати доцільні форми і методи проведення засідань. Ви дійсно вмієте “запалити” інших!
Цимбал Олена #20 вересня 2013 в 16:42+4
Шановна Ольго Василівно! Для мене, як заступника директора з навчально-виховної роботи, Ваша стаття має практичну цінність. Матеріали заняття допоможуть ретельніше спланувати методичну роботу та проаналізувати ефективність роботи методичного об`єднання вчителів-словесників.Дякую за змістовність і актуальність дистанційного тренінгу!
Марина #20 вересня 2013 в 17:21+4
Хочеться поділитися враженнями щодо матеріалу дистанційного тренінгу-автор О.В.Гайченко,-матеріал викладено цікаво. доступно.логічно,змістовно та відповідає запитам сьгодення;актуальний як для керівника методоб’єднання так і для вчителя.Буду з нетерпінням чекати наступного заняття.
Elena Kurennaya #21 вересня 2013 в 18:11+4
Спасибо автору Гайченко О.В. за интересные материалы дистанционного тренинга, это большая помощь в моей методической работе. Хочется ознакомиться с продолжением этой публикации. Очень актуально перед аттестацией школы использовать этот материал.
Deva_Lu #23 вересня 2013 в 22:53+3
Черговий номер журналу, як завжди, насичений корисними матеріалами для практичної діяльності вчителя. Привернули увагу розробки уроків для 5 класу за новою програмою авторів Братко В.О., Гузь О.О., Шкаруби Л.М. та Ткач І.О. Особливо зацікавили матеріали дистанційного тренінгу “Організація методичної роботи з вчителями світової літератури”, запропоновані Гайченко О.В. Згодна з думкою, що поради Ольги Василівни будуть в нагоді під час організації роботи як всього методичного об’єднання, так і окремого вчителя.
Лупашко Т.О.
Валентина #26 вересня 2013 в 17:52+4
Дана стаття “Організація методичної роботи з учителями світової літератури” має важливе практичне значення не тільки для організації роботи вчителів світової літератури, а для керівників будь-якого методичного об’єднання: даються корисні поради щодо планування, різновиди організації індивідуальної методичної роботи, яким шляхом вивчати передовий педагогічний досвід тощо. Дуже вдячна Ользі Василівні за те, що розмістила у своїй статті пам’ятку щодо вивчення того чи іншого питання, зокрема “Організації продуктивності діяльності шкільного методичного об’єднання”, яким шляхом писати довідку про підсумки перевірки ефективності роботи. Найсуттєвішим для мене є завдання для практичної частини, яка запропонована.
Савченко Валентина
Анна-Марія Богосвятська #2 жовтня 2013 в 06:43+3
Згодна з попередніми коментарями – матеріали О.В. Гайченко дуже корисні і демонструють найвищий рівень сучасної органзіації методичної роботи.
Справжньою прикрасою даного номеру (як і декількох останніх) є рубрика “Сузір’я видатних педагогів”, яку веде І.А. Хроменко. Талановито написано про унікального педагога С. Соловейчика, праці й ідеали якого для багатьох вчителів досі є орієнтиром на освітянському шляху.
Сподобалось засідання клубу юних фольклористів О. Кречетової, приклад культурологічного підходу до вивчення казок Андерсена В.О. Братко, черговий майстер-клас від О.О. Гузь, поетичні натхненні розробки про С. Єсеніна О.В. Орлової, завдання для груп за міфом про Прометея А.А. Химинець; дуже цікаві, особисті матеріали про англійський романтизм і Дж. Кітса Л.М. Шкаруби та І.О. Ткач.
Номер видався казково-поетичним, дуже цільним за змістом і загальним настроєм.
Дякую всім авторам і редакції!
Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”