в школах України

10 інструментів самовдосконалення особистості вчителя від А.-М. Богосвятської

Вітаю! З вами Дмитро Лебедь. Запрошую вчителів всіх дисциплін на вебінар Анни-Марії Богосвятської, кандидата філологічних наук, доцента, завідувача кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, члена-кореспондента Ноосферної академії науки та освіти, Лицара Гуманної Педагогіки.

На вебінарі “10 інструментів самовдосконалення особистості вчителя” ви дізнаєтесь:

як розрахувати час, щоб його вистачало на всі сфери життя;

відкриєте секрети продуктивності;

опануєте дієвими техніками і письмовими практиками з тайм-менеджменту – мистецтва організовувати час і різні сфери свого життя.

Також ведуча поділиться з вами досвідом, як вести творчі щоденники та багато іншого! Анна-Марія розповість вам тільки про найефективніші інструменти, які постійно використовує сама. Її поради щирі і справді дієві.

Пам’ятаймо, що кожного року в нас є 365 днів, які ми можемо прожити з радістю, любов’ю і гармонією!

Чекаємо вас на вебінар 31 жовтня о 19.00!

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар