в школах України

Проведені

№ 1. Позитив і радість у школі: система хвилинок здоров’я (ведуча А-М. Богосвятська)

(Фрагмент вебінару)

№ 2. Сучасний педагогічний інструментарій (ведуча А-М. Богосвятська)

(Фрагмент вебінару)

№ 3. Розвиток читацьких компетенцій засобами навчального діалогу. Основні науково-теоретичні підходи й техніки методики навчального діалогу (ведуча О. Гузь)

(Фрагмент вебінару)

№ 4. Ідеї для відкритого уроку (ведуча А-М. Богосвятська)

(Фрагмент вебінару)

№ 5. Створення комфортного шляху дослідження потоку свідомості головного героя в морально-психологічному есе «Джакомо Джойс» Джеймса Джойса (ведуча О. Гузь)

(Фрагмент вебінару)

№ 6. Літературний челендж
«Портрет незнайомої із кольору, музики й слів. 
Таємниці героїні есе Дж. Джойса “Джакомо Джойс”» (ведуча І. Горобченко)

(Фрагмент вебінару)

№ 7. Особливості методики вивчення великих жанрових форм за шкільною програмою із зарубіжної та української літератури (О. Гузь)

(Фрагмент вебінару)

№ 8. Шляхи вивчення великих жанрових форм у 10-11 класах за новою Програмою (2017 року) із зарубіжної та української літератури (ведуча О. Гузь)

(Фрагмент вебінару)

№ 9. Як організувати навчання відповідно до психофізіологічних особливостей учнів (ведуча І. Хроменко)

(Фрагмент вебінару)

№ 10. Звукопис та колористика як складові лінгвостилістичного аналізу ліричного твору (на прикладі поезії українських та зарубіжних митців) (ведуча І. Горобченко)

(Фрагмент вебінару)

№ 11. Автостопом по новаціях. Прикладний довідник програм та додатків для вчительства (ведуча О. Горобченко)

(Фрагмент вебінару)

№ 12. Особливості вивчення творів М. Булгакова
(«Собаче серце» та «Майстер і Маргарита») (ведуча О. Гузь)

(Фрагмент вебінару)

№ 13. Використання сучасних європейських технологій у вивченні зарубіжної літератури: Storytelling (ведуча О. Ніколенко)

(Фрагмент вебінару)

№ 14. Minecraft як засіб підготовки до ЗНО (ведуча Л. Бойко)

(Фрагмент вебінару)

№ 15. Політ думок на крилах душі (мотив польоту і крил у творчості письменників від античності до сучасності) (ведуча І. Горобченко)

(Фрагмент вебінару)

№ 16. Як не стати занудою на уроці (ведуча О.Ревнивцева)

(Фрагмент вебінару)

№ 17. Потримати Чеширського кота на руках. Використовуємо технології VR та AR у школі (ведуча О. Горобченко)

(Фрагмент вебінару)

№ 18. «Секрети успіху класного керівника від Ольги Гузь» (з досвіду виховної роботи та проведення свят Останнього дзвоника й Випускного вечора) (ведуча О. Гузь)

(Фрагмент вебінару)

№ 19. STEM-освіта на уроках літератури: особливості впровадження (ведуча С. Дячок)

(Фрагмент вебінару)

№ 20. Нова програма для 10 класу: сучасна література в юнацькому читанні (ведуча В. Туряниця)

(Фрагмент вебінару)

№ 21. Покоління цифрових джунглів. Особливий підхід до особливих дітей
(ведуча О. Горобченко)

(Фрагмент вебінару)

№ 22. «Стратегії вивчення сучасної зарубіжної літератури. 5-9 класи»
(за новою програмою) (ведуча О. Гузь)

(Фрагмент вебінару)

№ 23. Таємниці щасливого учителя і успішного учня (ведуча І. Горобченко)

(Фрагмент вебінару)

№ 24. Японська література в школах України (ведуча О. Ніколенко)

(Фрагмент вебінару)

№ 25. Міфічні істоти і де їх шукати: древній міф у шкільній програмі та художній літературі (ведуча І. Горобченко)

№ 26. Таємниці гротеску: Гофман – Гоголь – Булгаков (ведуча О. Ніколенко)

№ 27. Практичне втілення принципів концентричності й алюзивності при вивченні творів зарубіжної літератури в 10 класі (Гомер, Данте, Шекспір) (ведуча О. Гузь)

№ 28. Геокешинг на уроках зарубіжної літератури. Подорож світами Данте Аліг’єрі і Дена Брауна (ведуча І. Горобченко)

№ 29. Освітні тренди на уроці зарубіжної літератури? Легко! Зручно! Ефективно! (ведуча Л. Сич)

№ 30. Використання ігрових форм роботи на уроках зарубіжної літератури
(ведучий О. Каєнко)

№ 31. Google сервіси для вчителювання та повсякденних задач 
(ведуча О. Горобченко)

№ 32. Формування читацьких інтересів за допомогою хмарних технологій. Буктрейлер – сучасна форма реклами книг (ведучі Н. Немировська та С.Каляфіцький)

№ 33. Особливості вивчення поезії в школі (на прикладі творчості Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо та Йости Тумаса Транстремера) (ведуча О. Гузь)

№ 34. 10 інструментів самовдосконалення особистості вчителя
(ведуча А-М. Богосвятська)

№ 35. HAMLET: Shakespeare&Андрухович (ведуча О. Орлова)

№ 36. Барви слова у єднанні з акустикою живопису як інструмент всебічного розвитку особистості (ведуча Л. Сич)

№ 37. Урок у стилі МАРШМЕЛОУ (ведуча Л. Бойко)

№ 38. Міфічні істоти. Частина ІІ. Чоловіча магія, література і карти Таро
(ведуча І. Горобченко)

№ 39. Командні інтелектуальні ігри як перспективна складова освітнього простору (ведучий О. Каєнко)

№ 40. Методичні ключі до вивчення драматургії у школі (8-11 класи) (ведуча О. Гузь)

№ 41. Передноворічна зустріч друзів, або Шляхи взаємодії з улюбленим фаховим виданням (Д. Лебедь)

№ 42. Розслідування таємниць жанру детективу ведуть учні: де ж учитель? (ведуча О. Гузь)

№ 43. Паралелі та меридіани літературного глобуса: елементи компаративного аналізу на уроках літератури (В. Туряниця)

№ 44. Колір попелу: війна, спогад і біль (Б. Стороха)

№ 45. Мумітролінг та трохи тролінгу – лайфхаки для ефективного уроку (Л. Ціпов’яз)

№ 46. Менеджмент в освіті, або Як вбити двох зайців (С. Дячок)

№ 47. 10 методичних родзинок для цікавого уроку ЗЛ (Л. Сич)

№ 48. 5 наукових, 5 методичних і 5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі (ведуча О. Гузь)

№ 49. Нові імена в шкільній програмі для 11 класу (Л. Юлдашева)

№ 50. Піди туди, не знаю куди. Принеси те, не знаю яке АБО Як написати зв’язне висловлення на 20 балів (ведуча Л. Бойко)

№ 51. Україна – Гоголь – Японія

№ 52. Практичний кейс: сучасні освітні інструменти в роботі вчителя із учнями покоління Z (Н. Немировська)

№ 53. Ігрові методи як ефективні методичні родзинки сучасного уроку (Л. Сич)

№ 54. Як це працює: 10 дієвих ключів до аналізу та інтерпретації новинок у програмі (Л. Ціпов’яз)

 

Черговий номер

58281963_6115398729691_4931406545037557760_n.png

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

24 квітня о 19.00 відбудеться вебінар Лариси Ціпов’яз
«Як це працює:
10 дієвих ключів до аналізу та інтерпретації новинок у програмі
»

Дорогі вчителі! Приходьте 24 квітня на вебінар Заслуженого вчителя України Лариси Ціпов’яз «Як це працює: 10 дієвих ключів до аналізу
та інтерпретації новинок у програмі»
Окрім сертифікату, відеозапису вебінару та презентації ведучої,
учасники отримають корисний ПОДАРУНОК: ексклюзивні матеріали для ефективної роботи з творами: Р. Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон»
та П. Маара «Що не день, то субота», «Машина для здійснення бажань»,
а також авторські сценарії змістовних і веселих інтелектуальних ігор для 5-11 класів, які можна використати для проведення заключних уроків, позакласних заходів та під час червневої практики.

Реєструйтеся на вебінар