fbpx

в школах України

Оформити передплату

ОНЛАЙН ПЕРЕДПЛАТА ЖУРНАЛУ НА САЙТІ! ЗРУЧНО ТА ШВИДКО!

РЕДАКЦІЙНА ПЕРЕДПЛАТА НА ІІ ПІВРІЧЧЯ 2023 РОКУ

Дорогі читачі! Дякуємо за бажання передплатити улюблений часопис в редакції.
Ви гарантовано отримаєте його вчасно і без затримок! Передплачуючи журнал, Ви підтримуєте фахове видання у ці важкі часи. Все буде Україна!

Яка вартість передплати?

Вартість електронної версії журналу на 6 місяців 300 грн

Електронну версію у форматі pdf надсилаємо на вашу електронну пошту.

Увага! При оформленні передплати на 6 місяців Ви отримаєте у ПОДАРУНОК:
3 відеозаписи вебінарів для вчителів (на Ваш вибір) + сертифікати про участь, а також журнал з матеріалами для 5-го класу НУШ.

Як передплатити? Це дуже просто! Заповніть, будь ласка, свої дані у поданих нижче графах. Після цього на Вашу електронну пошту надійде рахунок! (Якщо ви не бачите лист із рахунком, перегляньте, будь ласка, папку СПАМ)

Увага! Повідомте нас, будь ласка, про здійснення оплати, щоб ми знали від кого саме надійшли кошти.
Це важливо для отримання Вами замовлення! Повідомити можна на ел. адресу antrosvit@ukr.net або за телефоном 050 93 717 78 (є також вайбер)

СПИСОК ВІДЕОЗАПИСІВ ВЕБІНАРІВ НА ВАШ ВИБІР

№ 1. Розвиток читацьких компетенцій засобами навчального діалогу. Основні науково-теоретичні підходи й техніки методики навчального діалогу (ведуча О. Гузь) (2 акад. години)

№ 2. Створення комфортного шляху дослідження потоку свідомості головного героя в морально-психологічному есе «Джакомо Джойс» Джеймса Джойса (ведуча О. Гузь) (2 акад. години)

№ 3. Особливості методики вивчення великих жанрових форм за шкільною програмою із зарубіжної та української літератури (О. Гузь) (3 акад. години)

№ 4. Шляхи вивчення великих жанрових форм у 10-11 класах за новою Програмою (2017 року) із зарубіжної та української літератури (ведуча О. Гузь) (2 акад. години)

№ 5. Особливості вивчення творів М. Булгакова («Собаче серце» та «Майстер і Маргарита»)
(ведуча О. Гузь) (3 акад. години)

№ 6. Використання сучасних європейських технологій у вивченні зарубіжної літератури: Storytelling
(ведуча О. Ніколенко) (2 акад. години)

№ 7. Minecraft як засіб підготовки до ЗНО (ведуча Л. Бойко) (2 акад. години)

№ 8. «Секрети успіху класного керівника від Ольги Гузь» (з досвіду виховної роботи та проведення свят Останнього дзвоника й Випускного вечора) (ведуча О. Гузь) (3 акад. години)

№ 9. STEM-освіта на уроках літератури: особливості впровадження (ведуча С. Дячок) (2 акад. години)

№ 10. Нова програма для 10 класу: сучасна література в юнацькому читанні (ведуча В. Туряниця) (3 акад. години)

№ 11. «Стратегії вивчення сучасної зарубіжної літератури. 5-9 класи» (за новою програмою)
(ведуча О. Гузь) (3 акад. години)

№ 12. Японська література в школах України (ведуча О. Ніколенко) (2 акад. години)

№ 13. Таємниці гротеску: Гофман – Гоголь – Булгаков (ведуча О. Ніколенко) (3 акад. години)

№ 14. Практичне втілення принципів концентричності й алюзивності при вивченні творів зарубіжної літератури в 10 класі (Гомер, Данте, Шекспір) (ведуча О. Гузь) (3 акад. години)

№ 15. Формування читацьких інтересів за допомогою хмарних технологій. Буктрейлер – сучасна форма реклами книг (ведуча Н. Немировська) (3 акад. години)

№ 16. Особливості вивчення поезії в школі (на прикладі творчості Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо та Йости Тумаса Транстремера) (ведуча О. Гузь) (3 акад. години)

№ 17. HAMLET: Shakespeare&Андрухович (ведуча О. Орлова) (3 акад. години)

№ 18. Урок у стилі МАРШМЕЛОУ (ведуча Л. Бойко) (2 акад. години)

№ 19. Методичні ключі до вивчення драматургії у школі (8-11 класи) (ведуча О. Гузь) (3 акад. години)

№ 20. Розслідування таємниць жанру детективу ведуть учні: де ж учитель? (ведуча О. Гузь) (3 акад. години)

№ 21. Паралелі та меридіани літературного глобуса: елементи компаративного аналізу на уроках літератури
(ведуча В. Туряниця) (3 акад. години)

№ 22. Мумітролінг та трохи тролінгу – лайфхаки для ефективного уроку (ведуча Л. Ціпов’яз) (3 акад. години)

№ 23. Менеджмент в освіті, або Як вбити двох зайців (ведуча С. Дячок) (5 акад. години)

№ 24. 5 наукових, 5 методичних і 5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
(ведуча О. Гузь) (3 акад. години)

№ 25. Піди туди, не знаю куди. Принеси те, не знаю яке АБО Як написати зв’язне висловлення на 20 балів (ведуча Л. Бойко) (2 акад. години)

№ 26. Практичний кейс: сучасні освітні інструменти в роботі вчителя із учнями покоління Z
(ведуча Н. Немировська) (3 акад. години)

№ 27. Як це працює: 10 дієвих ключів до аналізу та інтерпретації новинок у програмі (ведуча Л. Ціпов’яз) (ведуча Лариса Ціпов’яз) (3 акад. години)

№ 28. Як зробити вивчення творів доби Просвітництва зрозумілим і комфортним? («Мандри Лемюеля Гуллівера» Джонатана Свіфта (9 клас) та «Фауст» Йоганна Вольфганга Гете (11 клас) (ведуча О. Гузь) (3 акад. години)

№ 29. ІМПРЕСІОНІЗМ у зарубіжній літературі та в інших видах мистецтва (ведуча О. Ніколенко) (3 акад. години)

№ 30. Жанр антиутопії у старшій школі: вивчаємо вперше (ведуча В. Туряниця) (3 акад. години)

№ 31. Шкільна література: прочитати (не)можливо (ведуча Л. Сакович) (3 акад. години)

№32. Прогресивні стратегії й практичні поради: інтелектуально-методичне перезавантаження сучасного вчителя-словесника. Частина 1 (ведуча О. Гузь) (3 акад. години)

№ 33. Нове в програмі з української літератури: шукаємо п’ятий кут. Спроба перша: Іван Франко «Захар Беркут» (ведуча Л. Бойко) (2 акад. години)

№ 34. 15 практичних порад як розкрити таємниці символів і працювати з ними у 5-9 класах
(ведуча Л. Ціпов’яз) (3 акад. години)

№ 35. Практичний кейс: використання на уроках української літератури інтермедіальної компаративістики – різноаспектне мистецьке поєднання в одному творі (ведуча Н. Немировська) (3 акад. години)

№ 36. Сторітелінгові технології й техніки в уроці-діалозі (ведуча О. Гузь) (3 акад. години)

№ 37. У пошуках пригод. Використання квест-технології в школі (ведуча Л. Сакович) (3 акад. години)

№ 38. Як грати на уроках з користю: 10 методичних знахідок (ведуча Л. Ціпов’яз) (3 акад. години)

№ 39. Нове в програмі ЗНО з української мови і літератури: шукаємо п’ятий кут. Спроба друга: Ольга Кобилянська «Valse melancolique» (ведуча Л. Бойко) (2 акад. години)

№ 40. Практичний кейс: використання флешкарток та карток пам’яті для підвищення якості процесу навчання
(ведуча Н. Немировська) (3 акад. години)

№ 41. Сім секретів вивчення новелістики за шкільною програмою (6-11 класи) (ведуча О. Гузь) (3 акад. години)

№ 42. Формувальне оцінювання в дії (від теорії до практики) (ведуча Л. Бойко) (3 акад. години)

№ 43. Як допомогти підліткам подолати страхи й комплекси: рецепти від сучасних письменників (ведуча О. Семенюк) (3 акад. години)

№ 44. Використання проектних технологій на уроках гуманітарного циклу (ведуча Л. Сакович) (3 акад. години)

№ 45. Як знайти себе в іншосвітті, або Фентезі в школі (ведуча О. Гузь) (5 акад. годин)

№ 46. За кулісами творчої лабораторії учителя-словесника: таємниці ейдетики та мнемотехніки (ведуча Н. Немировська) (4 акад. години)

№ 47. Специфіка й роль уроків позакласного читання й розвитку мовлення з української та зарубіжної літератур. 5-11 класи (ведуча О. Гузь) (5 акад. годин)

№ 48. Від “А”до “Я”: використання освітніх онлайн-інструментів як ефективна організація навчального співробітництва (ведуча Н. Немировська) (4 акад. години)

№ 49. Практичні поради з вивчення творів сучасної літератури в школі. Зарубіжна література. 5-11 класи
(ведуча О. Гузь) (6 акад. годин)

№ 50. Як ігри допоможуть організувати ефективне навчання після карантину
(ведуча Лариса Ціпов’яз) (4 акад. години)

№ 51. Сучасна книготерапія для дітей, підлітків і родини (ведуча О. Ніколенко) (4 акад. години)

№ 52. Проблеми підлітків та самовдосконалення особистості в сучасній літературі: шкільний аспект вивчення
(ведуча О. Гузь) (6 акад. годин)

№ 53. 15+ ідей як організувати коригувальне навчання у вересні (ведуча Лариса Ціпов’яз) (4 акад. години)

№ 54. Примусити не можна зацікавити. Захопливий урок для сучасних дітей:
від суперідеї до втілення (ведуча Н. Немировська) (6 акад. годин)

№ 55. Міф і казка в шкільних курсах «Зарубіжна література» та «Українська література»: практика вивчення. 5-11 класи (ведуча О. Гузь) (5 акад. годин)

№ 56. Священні книги народів світу та їхні мотиви у творах світової літератури. Просто про складне: вивчаємо науково, легко, цікаво, граючи (ведуча Лариса Ціпов’яз) (4 акад. години)

№ 57. Героїчні пісні та епоси народів світу. Як зацікавити учнів: 10+ небанальних ідей (ведуча Лариса Ціпов’яз) (4 акад. години)

№ 58. Суперздібності сучасного вчителя: мотивувати, надихати, розширювати можливості. Як розвивати універсальні навички (soft skills) в учнів за допомогою нових технологій? (ведуча Н. Немировська) (6 акад. годин)

№ 59. Створення інклюзивного простору і складові ефективної взаємодії у ньому (ведуча Л. Сакович) (4 акад. години)

№ 60. Шляхи практичного розвитку критичного та креативного мислення учнів
(ведуча Н. Немировська) (5 акад. годин)

№ 61. Пленерні уроки – уроки мислення серед природи (ведуча Анна-Марія Богосвятська) (3 акад. годин)

№ 62. «Особливості практичного формування математичної компетентності на уроках літератури» (з досвіду роботи Ольги Гузь для вчителів зарубіжної літератури та української літератури) (ведуча О. Гузь (5 акад. годин)

№ 63. Панорама ідей: форми, методи організації дистанційного навчання (ведуча Н. Немировська) (6 акад. годин)

№ 64. Література в 3D: новому поколінню – нові тексти (ведуча Анна-Марія Богосвятська) (3 акад. годин)

№ 65. Теорія літератури як ключ до реалізації компетентнісного підходу при вивченні творів зарубіжної та української літератур (5-11 класи) (ведуча О. Гузь) (4 акад. години)

№ 66. Пророк, який сміявся (Сучасні аспекти вивчення творчості М.В. Гоголя у курсі зарубіжної та української літератури) (ведуча Лариса Ціпов’яз) (4 акад. години)

№ 67. Формування ключових компетентностей через впровадження STЕM, STЕАM та STRЕАM-освіти на уроках зарубіжної та української літератури (ведуча Лариса Ціпов’яз) (4 акад. години)

№ 68. Простір цікавих ідей: формування життєвих компетентцій учнів засобами ІКТ на уроках словесності
(ведуча Н. Немировська) (5 акад. годин)

№ 69. Дистанційне в задоволення. Ефективні інструменти для урізноманітнення синхронних зустрічей
(ведуча Л. Сакович) (4 акад. години)

№ 70. Формування ключових та предметних компетентностей на уроках літератури через творчі завдання і запитання (ведуча С. Дячок) (2 акад. години)

№ 71. Практика вивчення творів неоромантизму за шкільними програмами із зарубіжної та української літератур (ведуча О. Гузь) (4 акад. години)

№ 72. Методичний марафон: ТОП-25 онлайн-сервісів для ефективної роботи вчителя-філолога
(ведуча Н. Немировська) (5 акад. годин)

№ 73. Освіта в цифровому світі: співпраця попри відстань (ведуча Л. Сакович) (4 акад. години)

№ 74. Як провести на уроці квест з інтернетом і без (ведуча Лариса Ціпов’яз) (3 акад. години)

№ 75. Просте ЗНО без страждань: поради, приклади, зразки завдань (ведуча Н. Немировська) (4 акад. години)

№ 76. Ефективне використання резервного часу в шкільному вивченні зарубіжної та української літератур (ведуча О. Гузь) (4 акад. години)

№ 77. Навчання грою: практичні поради для створення інтерактивних матеріалів у Power Point (ведуча Н. Базильська) (3 акад. години)

№ 78. Креативні способи інтеграції онлайн-сервісів в освітній процес (ведуча Н. Немировська) (4 акад. години)

№ 79. Запровадження освітніх стратегій НУШ на уроках літератури (ведуча Лариса Ціпов’яз) (3 акад. години)

№ 80. Ефективне навчання: міф чи реальність. Основні складові ефективного навчання (ведуча Л. Сакович) (4 акад. години)

№ 81. Використання онлайн-платформ та онлайн-застосунків для формування інноваційного стилю педагога (ведучі Н. Грушко та З. Копичинська) (4 акад. години)

№ 82. Як створити буктрейлер: покрокові інструкції, цікаві ідеї (ведуча Н. Немировська) (4 акад. години)

№ 83. Практичні поради для зацікавлення учнів засобами Microsoft (ведуча Н. Базильська) (4 акад. години)

№ 83. Практичні поради для зацікавлення учнів засобами Microsoft (ведуча Н. Базильська) (4 акад. години)

№ 84. Створення інклюзивного простору і складові ефективної взаємодії у ньому (ведуча Л. Сакович) (4 акад. години)

№ 85. Рефлексія як ефективний інструмент для аналізу, оцінювання та зворотного зв’язку (ведуча Н. Немировська) (4 акад. години)

№ 86. П’ятий клас НУШ: перші кроки за новим Державним стандартом (ведуча В. Туряниця) (3 акад. години)

№ 87. Палац казок. Реалізація компетентнісного та інтегрованого підходів до вивчення казок. 5-й клас НУШ (ведуча О. Ніколенко) (4 акад. години)

№ 88. Дитина і дитинство у творах Елеонор Портер “Полліанна” і Марка Твена “Пригоди Тома Соєра”. 5-й клас НУШ (ведуча Л. Мацевко-Бекерська) (3 акад. години)

№ 89. Сила творчої уяви: уперед за Лускунчиком та Алісою! (Твори Е.Т.А. Гофмана та Льюїса Керролла). 5-й клас НУШ (ведуча В. Туряниця) (3 акад. години)

№ 90. Екологічне виховання в процесі вивчення творів «Мауглі» Р. Кіплінга і «Лобо» Е. Сетона-Томпсона. 5-й клас НУШ (ведуча О. Орлова) (3 акад. години)

№ 91. Медіазавдання як засіб формування медіаграмотності та критичного мислення. 5-й клас НУШ (ведуча Н. Рудніцька) (3 акад. години)

№ 92. Сучасні мультимедійні технології вивчення зарубіжної літератури (ведуча Н. Базильська) (3 акад. години)

№ 93. У світі мумі-тролів. 5 клас НУШ (ведуча Л. Юлдашева) (2 акад. години)

№ 94. Розвиток комунікативної компетентності: ефективний діалог між усіма учасниками освітнього процесу (ведуча Л. Сакович) (3 акад. години)

№ 95. Візуалізація на уроках літератури: ресурси та покрокові інструкції створення коміксів, FB-сторінок, лепбуків (ведуча Н. Немировська) (4 акад. години)

№ 96. Поєднання інноваційних та традиційних технологій на уроках літератури (В. Кириченко) (4 акад. години)

№ 97. Як створити онлайн-тести та інтерактивні ігри: крок за кроком (ведуча Н. Немировська) (4 акад. години)

№ 98. Оцінювання в НУШ: навчання заради майбутнього (ведуча Л. Сакович) (4 акад. години)

№ 99. Не здаватися в життєвих випробуваннях. Вивчення творів М. Енде, К. Нестлінгер, К. Гаґерупа. 6 клас НУШ (ведуча В. Туряниця) (3 акад. години)

№ 100. АРТтерапія на уроках зарубіжної літератури. 6 клас НУШ (ведуча О. Ніколенко) (3 акад. години)

№ 101. Медіазавдання як ефективна технологія формування ключових компетентностей. 6 клас НУШ (ведуча Н. Рудніцька) (3 акад. години)

№ 102. Роби щось, щоб бути щасливим! (Анна Гавальда «35 кіло надії»). 6 клас НУШ (ведуча Л. Мацевко-Бекерська) (3 акад. години)

№ 103. Power Point у НУШ: сучасний та якісний інструмент учителя зарубіжної літератури. 6 клас НУШ (ведуча Н. Базильська) (3 акад. години)

№ 104. Як створити головоломки, кросворди, пазли, тести, опитування: покрокові інструкції (ведуча Н. Немировська) (4 акад. години)

№ 105. Онлайн-інструменти для формувального та підсумкового оцінювання на уроках гуманітарного циклу (ведуча Н. Немировська) (4 акад. години)

№ 106. Ефективні сервіси для організації змішаного навчання (ведуча І. Коропецька) (3 акад. години)

ДЯКУЄМО, ЩО ПЕРЕДПЛАЧУЄТЕ ЖУРНАЛ «ЗЛ»!

Черговий номер

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”