в школах України

Оформити передплату

РЕДАКЦІЙНА ПЕРЕДПЛАТА

Дорогі читачі! Якщо ви не встигли передплатити наше видання на пошті або у вас є неприємний досвід несвоєчасної доставки, пропонуємо вам передплатити улюблений часопис в редакції.
Ми надсилаємо журнал рекомендованим листом, і ви гарантовано отримаєте його вчасно і без затримок!
Вартість редакційної передплати паперової версії журналу на місяць – 46 грн

Також Ви можете оформити редакційну передплату електронної версії журналу (pdf формат). Надсилаємо журнал на Вашу електронну адресу. Вартість редакційної передплати електронної версії журналу на місяць – 35 грн

Увага! При оформленні передплати на 6 місяців Ви отримаєте у ПОДАРУНОК: 2 відеозаписи вебінарів для вчителів (на Ваш вибір), журнал “ЗЛ” №11, 2018 (ел. версія) та електронний методичний посібник. 
При оформленні передплати на 12 місяців Ви отримаєте у ПОДАРУНОК: 5 відеозаписи вебінарів, журнал “ЗЛ” №11, 2018 (ел. версія) та електронний методичний посібник. 

Вартість електронної передплати на 6 місяців 210 грн (надсилаємо на Вашу електронну адресу у форматі pdf)

Вартість електронної передплати на 12 місяців 420 грн (надсилаємо на Вашу електронну адресу у форматі pdf)

Вартість паперової передплати на 6 місяців 276 грн (надсилаємо рекомендованим листом) доставку оплачує редакція 
Вартість паперової передплати на 12 місяців 552 грн (надсилаємо рекомендованим листом) доставку оплачує редакція 

Як передплатити? Це дуже просто! Заповніть, будь ласка, свої дані у поданих нижче графах. Після цього на Вашу електронну пошту надійде рахунок! 

Увага! Повідомте нас, будь ласка, про здійснення оплати, щоб ми знали від кого саме надійшли кошти.
Це важливо для отримання Вами замовлення! Повідомити можна на ел. адресу antrosvit@ukr.net або за телефоном 050 93 717 78
Редакційна передплата – це насправді дуже зручно і надійно! Спробуйте та переконайтесь!

Поспішайте передплатити наш часопис та отримайте високу якість професійної інформації
ЗА НАЙНИЖЧОЮ ЦІНОЮ серед усіх фахових щомісячних часописів України!

СПИСОК ВІДЕОЗАПИСІВ ВЕБІНАРІВ

№ 1. Міфічні істоти і де їх шукати: древній міф у шкільній програмі та художній літературі (ведуча І. Горобченко)
№ 2. Таємниці гротеску: Гофман – Гоголь – Булгаков (ведуча О. Ніколенко)
№ 3. Практичне втілення принципів концентричності й алюзивності при вивченні творів зарубіжної літератури в 10 класі (Гомер, Данте, Шекспір) (ведуча О. Гузь)
№ 4. Геокешинг на уроках зарубіжної літератури. Подорож світами Данте Аліг’єрі і Дена Брауна (ведуча І. Горобченко)
№ 5. Освітні тренди на уроці зарубіжної літератури? Легко! Зручно! Ефективно! (ведуча Л. Сич)
№ 6. Використання ігрових форм роботи на уроках зарубіжної літератури (ведучий О. Каєнко)
№ 7. Google сервіси для вчителювання та повсякденних задач 
(ведуча О. Горобченко)
№ 8. Особливості вивчення поезії в школі (на прикладі творчості Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо та Йости Тумаса Транстремера) (ведуча О. Гузь)
№ 9. HAMLET: Shakespeare&Андрухович (ведуча О. Орлова)
№ 10. Барви слова у єднанні з акустикою живопису як інструмент всебічного розвитку особистості (ведуча Л. Сич)
№ 11. Урок у стилі МАРШМЕЛОУ (ведуча Л. Бойко)
№ 12. Міфічні істоти. Частина ІІ. Чоловіча магія, література і карти Таро (ведуча І. Горобченко)
№ 13. Командні інтелектуальні ігри як перспективна складова освітнього простору (ведучий О. Каєнко)
№ 14. Розвиток читацьких компетенцій засобами навчального діалогу. Основні науково-теоретичні підходи й техніки методики навчального діалогу (ведуча О. Гузь)
№ 15. Створення комфортного шляху дослідження потоку свідомості головного героя в морально-психологічному есе «Джакомо Джойс» Джеймса Джойса (ведуча О. Гузь)
№ 16. Літературний челендж «Портрет незнайомої із кольору, музики й слів. Таємниці героїні есе Дж. Джойса “Джакомо Джойс”» (ведуча І. Горобченко)
№ 17. Особливості методики вивчення великих жанрових форм за шкільною програмою із зарубіжної та української літератури (О. Гузь)
№ 18. Шляхи вивчення великих жанрових форм у 10-11 класах за новою Програмою (2017 року) із зарубіжної та української літератури (ведуча О. Гузь)
№ 19. Як організувати навчання відповідно до психофізіологічних особливостей учнів (ведуча І. Хроменко)
№ 20. Звукопис та колористика як складові лінгвостилістичного аналізу ліричного твору (на прикладі поезії українських та зарубіжних митців) (ведуча І. Горобченко)
№ 21. Автостопом по новаціях. Прикладний довідник програм та додатків для вчительства (ведуча О. Горобченко)
№ 22. Особливості вивчення творів М. Булгакова(«Собаче серце» та «Майстер і Маргарита») (ведуча О. Гузь)
№ 23. Використання сучасних європейських технологій у вивченні зарубіжної літератури: Storytelling (ведуча О. Ніколенко)
№ 24. Minecraft як засіб підготовки до ЗНО (ведуча Л. Бойко)
№ 25. Політ думок на крилах душі (мотив польоту і крил у творчості письменників від античності до сучасності) (ведуча І. Горобченко)
№ 26. Потримати Чеширського кота на руках. Використовуємо технології VR та AR у школі (ведуча О. Горобченко)
№ 27. Секрети успіху класного керівника від Ольги Гузь (з досвіду виховної роботи та проведення свят Останнього дзвоника й Випускного вечора) (ведуча О. Гузь)
№ 28. STEM-освіта на уроках літератури: особливості впровадження (ведуча С. Дячок)
№ 29. Нова програма для 10 класу: сучасна література в юнацькому читанні (ведуча В. Туряниця)
№ 30. Покоління цифрових джунглів. Особливий підхід до особливих дітей (ведуча О. Горобченко)
№ 31. Стратегії вивчення сучасної зарубіжної літератури. 5-9 класи (за новою програмою) (ведуча О. Гузь)
№ 32. Таємниці щасливого учителя і успішного учня (ведуча І. Горобченко)
№ 33. Японська література в школах України (ведуча О. Ніколенко)
№ 34. Формування читацьких інтересів за допомогою хмарних технологій. 
Буктрейлер – сучасна форма реклами книг (ведучі Н. Немировська та С.Каляфіцький)
№ 35 Методичні ключі до вивчення драматургії в школі (8-11 класи) (ведуча О. Гузь)

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар