в школах України

Оформити передплату

ОНЛАЙН ПЕРЕДПЛАТА ЖУРНАЛУ НА САЙТІ! ЗРУЧНО ТА ШВИДКО!

РЕДАКЦІЙНА ПЕРЕДПЛАТА НА 2020 РІК 

Дорогі читачі! Дякуємо за бажання передплатити улюблений часопис в редакції.
Ви гарантовано отримаєте його вчасно і без затримок!
Ви можете передплатити паперову або електронну версію журналу (pdf формат).

Яка вартість передплати?

Вартість паперової версії журналу на 6 місяців 390 грн

Вартість паперової версії журналу на 12 місяців 780 грн

Вартість електронної версії журналу на 6 місяців 300 грн

Вартість електронної версії журналу на 12 місяців 600 грн

Увага! Доставку паперової версії журналів оплачує редакція.

 

Електронну версію у форматі pdf надсилаємо на вашу електронну пошту.

Увага! При оформленні передплати на 6 місяців Ви отримаєте у ПОДАРУНОК: 
3 відеозаписи вебінарів для вчителів (на Ваш вибір) + безкоштовні сертифікати
про участь. Ваша економія 300 грн. Список вебінарів див. нижче.

При оформленні передплати на 12 місяців Ви отримаєте у ПОДАРУНОК: 
6 відеозаписів вебінарів для вчителів (на Ваш вибір) + безкоштовні сертифікати 
про участь. Ваша економія 600 грн. Список вебінарів див. нижче.

Як передплатити? Це дуже просто! Заповніть, будь ласка, свої дані у поданих нижче графах. Після цього на Вашу електронну пошту надійде рахунок! (Якщо ви не бачите лист із рахунком, перегляньте, будь ласка, папку СПАМ)

Увага! Повідомте нас, будь ласка, про здійснення оплати, щоб ми знали від кого саме надійшли кошти.
Це важливо для отримання Вами замовлення! Повідомити можна на ел. адресу antrosvit@ukr.net або за телефоном 050 93 717 78 (є також вайбер)
Редакційна передплата – це насправді дуже зручно і надійно! Спробуйте та переконайтесь!

Поспішайте передплатити наш часопис
та отримайте високу якість професійної інформації!

ЗА НАЙНИЖЧОЮ ЦІНОЮ серед усіх фахових щомісячних часописів України!

СПИСОК ВІДЕОЗАПИСІВ ВЕБІНАРІВ НА ВАШ ВИБІР

№ 1. Розвиток читацьких компетенцій засобами навчального діалогу. Основні науково-теоретичні підходи й техніки методики навчального діалогу (ведуча О. Гузь)

№ 2. Створення комфортного шляху дослідження потоку свідомості головного героя в морально-психологічному есе «Джакомо Джойс» Джеймса Джойса (ведуча О. Гузь)

№ 3. Особливості методики вивчення великих жанрових форм за шкільною програмою із зарубіжної та української літератури (О. Гузь)

№ 4. Шляхи вивчення великих жанрових форм у 10-11 класах за новою Програмою (2017 року) із зарубіжної та української літератури (ведуча О. Гузь)

№ 5. Як організувати навчання відповідно до психофізіологічних особливостей учнів

(ведуча І. Хроменко)

№ 6. Звукопис та колористика як складові лінгвостилістичного аналізу ліричного твору

(на прикладі поезії українських та зарубіжних митців) (ведуча І. Горобченко)

№ 7. Автостопом по новаціях. Прикладний довідник програм та додатків для вчительства

(ведуча О. Горобченко)

№ 8. Особливості вивчення творів М. Булгакова («Собаче серце» та «Майстер і Маргарита»)

(+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: розробки уроків до вивчення творів М. Булгакова) (ведуча О. Гузь)

№ 9. Використання сучасних європейських технологій у вивченні зарубіжної літератури: Storytelling (ведуча О. Ніколенко)

№ 10. Minecraft як засіб підготовки до ЗНО (ведуча Л. Бойко)

№ 11. Політ думок на крилах душі (мотив польоту і крил у творчості письменників від античності до сучасності) (ведуча І. Горобченко)

№ 12. Потримати Чеширського кота на руках. Використовуємо технології VR та AR у школі

(ведуча О. Горобченко)

№ 13. «Секрети успіху класного керівника від Ольги Гузь» (з досвіду виховної роботи та проведення свят Останнього дзвоника й Випускного вечора) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: позакласні заходи та сценарій випускного балу) (ведуча О. Гузь)

№ 14. STEM-освіта на уроках літератури: особливості впровадження (ведуча С. Дячок)

№ 15. Нова програма для 10 класу: сучасна література в юнацькому читанні (ведуча В. Туряниця)

№ 16. Покоління цифрових джунглів. Особливий підхід до особливих дітей (ведуча О. Горобченко)

№ 17. «Стратегії вивчення сучасної зарубіжної літератури. 5-9 класи» (за новою програмою)

(ведуча О. Гузь)

№ 18. Таємниці щасливого учителя і успішного учня (ведуча І. Горобченко)

№ 19. Японська література в школах України (ведуча О. Ніколенко)

№ 20. Міфічні істоти і де їх шукати: древній міф у шкільній програмі та художній літературі

(ведуча І. Горобченко)

№ 21. Таємниці гротеску: Гофман – Гоголь – Булгаков (ведуча О. Ніколенко)

№ 22. Практичне втілення принципів концентричності й алюзивності при вивченні творів зарубіжної літератури в 10 класі (Гомер, Данте, Шекспір) (ведуча О. Гузь) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: розробки уроків за творами Гомера, Данте й Шекспіра та електронні додатки до вивчення цих творів.)

№ 23. Геокешинг на уроках зарубіжної літератури. Подорож світами Данте Аліг’єрі і Дена Брауна (ведуча І. Горобченко)

№ 24. Освітні тренди на уроці зарубіжної літератури? Легко! Зручно! Ефективно! (ведуча Л. Сич) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: авторська методична розробка – робочий зошит із зарубіжної літератури для 7 класу (із використанням хмаринок тегів, QR-кодів, інтелект-карт, мемів, анаграм та інших цікавинок)

№ 25. Використання ігрових форм роботи на уроках зарубіжної літератури (ведучий О. Каєнко)

№ 26. Google сервіси для вчителювання та повсякденних задач (ведуча О. Горобченко)

№ 27. Формування читацьких інтересів за допомогою хмарних технологій.

Буктрейлер – сучасна форма реклами книг (ведучі Н. Немировська та С.Каляфіцький)

(+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: тести з української мови та літератури)

№ 28. Особливості вивчення поезії в школі (на прикладі творчості Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо та Йости Тумаса Транстремера) (ведуча О. Гузь) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: розробки уроків та мультимедійний супровід з вивчення творів цих поетів.)

№ 29. HAMLET: Shakespeare&Андрухович (ведуча О. Орлова)

№ 30. Барви слова у єднанні з акустикою живопису як інструмент всебічного розвитку особистості (ведуча Л. Сич)

№ 31. Урок у стилі МАРШМЕЛОУ (ведуча Л. Бойко)

№ 32. Міфічні істоти. Частина ІІ. Чоловіча магія, література і карти Таро (ведуча І. Горобченко)

№ 33. Командні інтелектуальні ігри як перспективна складова освітнього простору

(ведучий О. Каєнко)

№ 34. Методичні ключі до вивчення драматургії у школі (8-11 класи) (ведуча О. Гузь)

(+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: розробки до вивчення драматичних творів; електронний супровід

до проведення уроків; відеотека екранізацій шедеврів світової драматургії.)

№ 35. Розслідування таємниць жанру детективу ведуть учні: де ж учитель? (ведуча О. Гузь)

(+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: розробки уроків та електронний супровід)

№ 36. Паралелі та меридіани літературного глобуса: елементи компаративного аналізу на уроках літератури (ведуча В. Туряниця) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: зручна узагальнена таблиця творів письменників різних літератур для порівняльного аналізу та конспекти уроків)

№ 37. Колір попелу: війна, спогад і біль (ведучий Б. Стороха)

№ 38. Мумітролінг та трохи тролінгу – лайфхаки для ефективного уроку

(+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: довідкові матеріали) (ведуча Л. Ціпов’яз)

№ 39. Менеджмент в освіті, або Як вбити двох зайців (ведуча С. Дячок) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: план виховної роботи на рік; календарно-тематичне планування редагування Вікіпедії; портфоліо класного керівника; зразки протоколів та конспекти засідань Ради школи, педагогічної ради, батьківського комітету, Ради профілактики правопорушень, Піклувальної ради, методичних об’єднань класних керівників та учителів-філологів; шаблони/зразки наказів)

№ 40. 10 методичних родзинок для цікавого уроку ЗЛ (ведуча Л. Сич) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: картки та презентації для вивчення біографії автора твору; картки для аналізу художнього твору; картки для роботи з текстом; мудрі цитати із книг; шаблони ФБ-профілів літературних героїв та авторів творі)

№ 41. 5 наукових, 5 методичних і 5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі (ведуча О. Гузь) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: понад 100 розробок уроків для 5-11 класів)

№ 42. Нові імена в шкільній програмі для 11 класу (ведуча Л. Юлдашева)

№ 43. Піди туди, не знаю куди. Принеси те, не знаю яке АБО Як написати зв’язне висловлення на 20 балів (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: додаткові матеріали ) (ведуча Л. Бойко)

№ 44. Практичний кейс: сучасні освітні інструменти в роботі вчителя із учнями покоління Z

(ведуча Н. Немировська) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: презентація «Мовознавча гра-квест «Прислівник» та корисні слайди)

№ 45. Ігрові методи як ефективні методичні родзинки сучасного уроку (ведуча Л. Сич) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: збірка ігрових вправ для уроків ЗЛ; літературні пазли для 8-9 класів; шаблони ігор, за якими ви створите власні; 2 сценарії валеохвилинок; матеріали для організації театрального гуртка в школі.)

№ 46. Як це працює: 10 дієвих ключів до аналізу та інтерпретації новинок у програмі (ведуча Л. Ціпов’яз) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: матеріали до вивчення притчі «Чайка Джонатан Лівінгстон» Р. Баха і творів П. Маара «Що не день, то субота», «Машина для здійснення бажань»), сценарії інтелектуальних ігор для 5-11 класів, позакласних заходів.) (ведуча Лариса Ціпов’яз)

№ 47. “Краса, сильніша за життя”. Кавабата Ясунарі “Тисячокрилий журавель” (ведучий Б. Стороха)

№ 48. Як зробити вивчення творів доби Просвітництва зрозумілим і комфортним? («Мандри Лемюеля Гуллівера» Джонатана Свіфта (9 клас) та «Фауст» Йоганна Вольфганга Гете (11 клас) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: розробки уроків) (ведуча О. Гузь)

№ 49. ІМПРЕСІОНІЗМ у зарубіжній літературі та в інших видах мистецтва (ведуча О. Ніколенко)

№ 50. Гра тіней доби Античності на уроці ЗЛ або як не втратити читача (ведуча Л. Сич)

(+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: матеріали до вивчення теми “Античність”)

№ 51. Жанр антиутопії у старшій школі: вивчаємо вперше (ведуча В. Туряниця)

№ 52. Шкільна література: прочитати (не)можливо (ведуча Л. Сакович)

№53. Прогресивні стратегії й практичні поради: інтелектуально-методичне перезавантаження сучасного вчителя-словесника. Частина 1 (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: розробки уроків) (ведуча О. Гузь)

№ 54. Тіні доби Античності на сучасному уроці вивчення римської літератури

(+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: роздаткові матеріали для уроків: шаблони ФБ-сторінок, літературні пазли, кроссенс, картки для аналізу римської поезії.) (ведуча Л. Сич)

№ 55. Нове в програмі з української літератури: шукаємо п’ятий кут. Спроба перша: Іван Франко “Захар Беркут” (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: конспекти, інтерактивні вправи, енерджайзери, комікси, пазл, авторський буктрейлер, які ви можете використати на уроці.) (ведуча Л. Бойко)

№ 56. 15 практичних порад як розкрити таємниці символів і працювати з ними у 5-9 класах

(+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: зразки нових завдань, які поглиблять знання учнів і будуть цікавими для виконання) (ведуча Л. Ціпов’яз)

№ 57. Практичний кейс: використання на уроках української літератури інтермедіальної

компаративістики – різноаспектне мистецьке поєднання в одному творі

(+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: гра “Доміно” та роздаткові матеріали) (ведуча Н. Немировська)

№ 58. Сторітелінгові технології й техніки в уроці-діалозі (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: мультимедійний супровід, роздаткові матеріали, розробки уроків. Обсяг подарунка 2 Гб) (ведуча О. Гузь)

№ 59. У пошуках пригод. Використання квест-технології в школі (ведуча Л. Сакович)

ДЯКУЄМО, ЩО ПЕРЕДПЛАЧУЄТЕ ЖУРНАЛ «ЗЛ»!

Черговий номер

58281963_6115398729691_4931406545037557760_n.png

Зміст № 9, 2019

Педагогічна хронікаМіжрегіональний круглий стіл «Зарубіжна література в Новій українській школі» за участі авторського колективу під...

Read More

Зміст № 7-8, 2019

Щоб не прийшли шарикови…Хроніка громадського обговорення «Мовно-літературної галузі» в проєкті Державного стандарту базової середньої освіти...

Read More

Зміст № 6, 2019

Редакційна вітальня«Насамперед, побажаю собі… стати пані Гармидер!»Ексклюзивне інтерв’ю Наталії Рудніцької. . .4 Фокус на дитинуНаталія...

Read More

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”