в школах України

Оформити передплату

ОНЛАЙН ПЕРЕДПЛАТА ЖУРНАЛУ НА САЙТІ! ЗРУЧНО ТА ШВИДКО!

РЕДАКЦІЙНА ПЕРЕДПЛАТА ІІ ПІВРІЧЧЯ 2020 РОКУ 

Дорогі читачі! Дякуємо за бажання передплатити улюблений часопис в редакції.
Ви гарантовано отримаєте його вчасно і без затримок!
Ви можете передплатити паперову або електронну версію журналу (pdf формат).

Яка вартість передплати?

Вартість паперової версії журналу на 6 місяців 390 грн

Вартість електронної версії журналу на 6 місяців 300 грн

Увага! Доставку паперової версії журналів оплачує редакція.

 

Електронну версію у форматі pdf надсилаємо на вашу електронну пошту.

Увага! При оформленні передплати на 6 місяців Ви отримаєте у ПОДАРУНОК: 
3 відеозаписи вебінарів для вчителів (на Ваш вибір) + безкоштовні сертифікати
про участь. Ваша економія 300 грн. Список вебінарів див. нижче.

Як передплатити? Це дуже просто! Заповніть, будь ласка, свої дані у поданих нижче графах. Після цього на Вашу електронну пошту надійде рахунок! (Якщо ви не бачите лист із рахунком, перегляньте, будь ласка, папку СПАМ)

Увага! Повідомте нас, будь ласка, про здійснення оплати, щоб ми знали від кого саме надійшли кошти.
Це важливо для отримання Вами замовлення! Повідомити можна на ел. адресу antrosvit@ukr.net або за телефоном 050 93 717 78 (є також вайбер)
Редакційна передплата – це насправді дуже зручно і надійно! Спробуйте та переконайтесь!

Поспішайте передплатити наш часопис
та отримайте високу якість професійної інформації!

ЗА НАЙНИЖЧОЮ ЦІНОЮ серед усіх фахових щомісячних часописів України!

СПИСОК ВІДЕОЗАПИСІВ ВЕБІНАРІВ НА ВАШ ВИБІР

№ 1. Розвиток читацьких компетенцій засобами навчального діалогу. Основні науково-теоретичні підходи й техніки методики навчального діалогу (ведуча О. Гузь) (2 акад. години)

№ 2. Створення комфортного шляху дослідження потоку свідомості головного героя в морально-психологічному есе «Джакомо Джойс» Джеймса Джойса (ведуча О. Гузь) (2 акад. години) 

№ 3. Особливості методики вивчення великих жанрових форм за шкільною програмою із зарубіжної та української літератури (О. Гузь) (3 акад. години)

№ 4. Шляхи вивчення великих жанрових форм у 10-11 класах за новою Програмою (2017 року) із зарубіжної та української літератури (ведуча О. Гузь) (2 акад. години)

№ 5. Як організувати навчання відповідно до психофізіологічних особливостей учнів (ведуча І. Хроменко) (2 акад. години)

№ 6. Звукопис та колористика як складові лінгвостилістичного аналізу ліричного твору (на прикладі поезії українських та зарубіжних митців) (ведуча І. Горобченко) (3 акад. години)

№ 7. Автостопом по новаціях. Прикладний довідник програм та додатків для вчительства (ведуча О. Горобченко) (2 акад. години)

№ 8. Особливості вивчення творів М. Булгакова («Собаче серце» та «Майстер і Маргарита») (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: розробки уроків до вивчення творів М. Булгакова) (ведуча О. Гузь) (2 акад. години)

№ 9. Використання сучасних європейських технологій у вивченні зарубіжної літератури: Storytelling (ведуча О. Ніколенко) (2 акад. години)

№ 10. Minecraft як засіб підготовки до ЗНО (ведуча Л. Бойко) (2 акад. години)

№ 11. Політ думок на крилах душі (мотив польоту і крил у творчості письменників від античності до сучасності) (ведуча І. Горобченко) (3 акад. години)

№ 12. Потримати Чеширського кота на руках. Використовуємо технології VR та AR у школі (ведуча О. Горобченко) (2 акад. години)

№ 13. «Секрети успіху класного керівника від Ольги Гузь» (з досвіду виховної роботи та проведення свят Останнього дзвоника й Випускного вечора) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: позакласні заходи та сценарій випускного балу) (ведуча О. Гузь) (2 акад. години)

№ 14. STEM-освіта на уроках літератури: особливості впровадження (ведуча С. Дячок) (2 акад. години)

№ 15. Нова програма для 10 класу: сучасна література в юнацькому читанні (ведуча В. Туряниця) (3 акад. години)

№ 16. Покоління цифрових джунглів. Особливий підхід до особливих дітей (ведуча О. Горобченко) (3 акад. години)

№ 17. «Стратегії вивчення сучасної зарубіжної літератури. 5-9 класи» (за новою програмою) (ведуча О. Гузь) (2 акад. години)

№ 18. Таємниці щасливого учителя і успішного учня (ведуча І. Горобченко) (3 акад. години)

№ 19. Японська література в школах України (ведуча О. Ніколенко) (2 акад. години)

№ 20. Міфічні істоти і де їх шукати: древній міф у шкільній програмі та художній літературі (ведуча І. Горобченко) (3 акад. години)

№ 21. Таємниці гротеску: Гофман – Гоголь – Булгаков (ведуча О. Ніколенко) (3 акад. години)

№ 22. Практичне втілення принципів концентричності й алюзивності при вивченні творів зарубіжної літератури в 10 класі (Гомер, Данте, Шекспір) (ведуча О. Гузь) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: розробки уроків за творами Гомера, Данте й Шекспіра та електронні додатки до вивчення цих творів.) (3 акад. години)

№ 23. Геокешинг на уроках зарубіжної літератури. Подорож світами Данте Аліг’єрі і Дена Брауна (ведуча І. Горобченко) (3 акад. години)

№ 24. Освітні тренди на уроці зарубіжної літератури? Легко! Зручно! Ефективно! (ведуча Л. Сич) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: авторська методична розробка – робочий зошит із зарубіжної літератури для 7 класу (із використанням хмаринок тегів, QR-кодів, інтелект-карт, мемів, анаграм та інших цікавинок) (3 акад. години)

№ 25. Використання ігрових форм роботи на уроках зарубіжної літератури (ведучий О. Каєнко) (2 акад. години)

№ 26. Google сервіси для вчителювання та повсякденних задач (ведуча О. Горобченко) (3 акад. години)

№ 27. Формування читацьких інтересів за допомогою хмарних технологій. Буктрейлер – сучасна форма реклами книг (ведучі Н. Немировська та С.Каляфіцький) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: тести з української мови та літератури) (3 акад. години)

№ 28. Особливості вивчення поезії в школі (на прикладі творчості Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо та Йости Тумаса Транстремера) (ведуча О. Гузь) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: розробки уроків та мультимедійний супровід з вивчення творів цих поетів.) (3 акад. години)

№ 29. HAMLET: Shakespeare&Андрухович (ведуча О. Орлова) (3 акад. години)

№ 30. Барви слова у єднанні з акустикою живопису як інструмент всебічного розвитку особистості (ведуча Л. Сич) (3 акад. години)

№ 31. Урок у стилі МАРШМЕЛОУ (ведуча Л. Бойко) (2 акад. години)

№ 32. Міфічні істоти. Частина ІІ. Чоловіча магія, література і карти Таро (ведуча І. Горобченко) (3 акад. години)

№ 33. Командні інтелектуальні ігри як перспективна складова освітнього простору (ведучий О. Каєнко) (2 акад. години)

№ 34. Методичні ключі до вивчення драматургії у школі (8-11 класи) (ведуча О. Гузь) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: розробки до вивчення драматичних творів; електронний супровід до проведення уроків; відеотека екранізацій шедеврів світової драматургії.) (3 акад. години)

№ 35. Розслідування таємниць жанру детективу ведуть учні: де ж учитель? (ведуча О. Гузь) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: розробки уроків та електронний супровід) (3 акад. години)

№ 36. Паралелі та меридіани літературного глобуса: елементи компаративного аналізу на уроках літератури (ведуча В. Туряниця) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: зручна узагальнена таблиця творів письменників різних літератур для порівняльного аналізу та конспекти уроків) (3 акад. години)

№ 37. Колір попелу: війна, спогад і біль (ведучий Б. Стороха) (3 акад. години)

№ 38. Мумітролінг та трохи тролінгу – лайфхаки для ефективного уроку (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: довідкові матеріали) (ведуча Л. Ціпов’яз) (3 акад. години)

№ 39. Менеджмент в освіті, або Як вбити двох зайців (ведуча С. Дячок) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: план виховної роботи на рік; календарно-тематичне планування редагування Вікіпедії; портфоліо класного керівника; зразки протоколів та конспекти засідань Ради школи, педагогічної ради, батьківського комітету, Ради профілактики правопорушень, Піклувальної ради, методичних об’єднань класних керівників та учителів-філологів; шаблони/зразки наказів) (5 акад. години)

№ 40. 10 методичних родзинок для цікавого уроку ЗЛ (ведуча Л. Сич) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: картки та презентації для вивчення біографії автора твору; картки для аналізу художнього твору; картки для роботи з текстом; мудрі цитати із книг; шаблони ФБ-профілів літературних героїв та авторів творі) (3 акад. години)

№ 41. 5 наукових, 5 методичних і 5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі (ведуча О. Гузь) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: понад 100 розробок уроків для 5-11 класів) (3 акад. години)

№ 42. Нові імена в шкільній програмі для 11 класу (ведуча Л. Юлдашева) (3 акад. години)

№ 43. Піди туди, не знаю куди. Принеси те, не знаю яке АБО Як написати зв’язне висловлення на 20 балів (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: додаткові матеріали) (ведуча Л. Бойко) (2 акад. години)

№ 44. Практичний кейс: сучасні освітні інструменти в роботі вчителя із учнями покоління Z (ведуча Н. Немировська) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: презентація «Мовознавча гра-квест «Прислівник» та корисні слайди) (3 акад. години)

№ 45. Ігрові методи як ефективні методичні родзинки сучасного уроку (ведуча Л. Сич) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: збірка ігрових вправ для уроків ЗЛ; літературні пазли для 8-9 класів; шаблони ігор, за якими ви створите власні; 2 сценарії валеохвилинок; матеріали для організації театрального гуртка в школі.) (3 акад. години)

№ 46. Як це працює: 10 дієвих ключів до аналізу та інтерпретації новинок у програмі (ведуча Л. Ціпов’яз) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: матеріали до вивчення притчі «Чайка Джонатан Лівінгстон» Р. Баха і творів П. Маара «Що не день, то субота», «Машина для здійснення бажань»), сценарії інтелектуальних ігор для 5-11 класів, позакласних заходів.) (ведуча Лариса Ціпов’яз) (3 акад. години)

№ 47. “Краса, сильніша за життя”. Кавабата Ясунарі “Тисячокрилий журавель” (ведучий Б. Стороха) (3 акад. години)

№ 48. Як зробити вивчення творів доби Просвітництва зрозумілим і комфортним? («Мандри Лемюеля Гуллівера» Джонатана Свіфта (9 клас) та «Фауст» Йоганна Вольфганга Гете (11 клас) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: розробки уроків) (ведуча О. Гузь) (3 акад. години)

№ 49. ІМПРЕСІОНІЗМ у зарубіжній літературі та в інших видах мистецтва (ведуча О. Ніколенко) (3 акад. години)

№ 50. Гра тіней доби Античності на уроці ЗЛ або як не втратити читача (ведуча Л. Сич) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: матеріали до вивчення теми “Античність”) (3 акад. години)

№ 51. Жанр антиутопії у старшій школі: вивчаємо вперше (ведуча В. Туряниця) (3 акад. години)

№ 52. Шкільна література: прочитати (не)можливо (ведуча Л. Сакович) (3 акад. години)

№53. Прогресивні стратегії й практичні поради: інтелектуально-методичне перезавантаження сучасного вчителя-словесника. Частина 1 (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: розробки уроків) (ведуча О. Гузь) (3 акад. години)

№ 54. Тіні доби Античності на сучасному уроці вивчення римської літератури (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: роздаткові матеріали для уроків: шаблони ФБ-сторінок, літературні пазли, кроссенс, картки для аналізу римської поезії.) (ведуча Л. Сич) (3 акад. години)

№ 55. Нове в програмі з української літератури: шукаємо п’ятий кут. Спроба перша: Іван Франко “Захар Беркут” (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: конспекти, інтерактивні вправи, енерджайзери, комікси, пазл, авторський буктрейлер, які ви можете використати на уроці.) (ведуча Л. Бойко) (2 акад. години)

№ 56. 15 практичних порад як розкрити таємниці символів і працювати з ними у 5-9 класах (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: зразки нових завдань, які поглиблять знання учнів і будуть цікавими для виконання) (ведуча Л. Ціпов’яз) (3 акад. години)

№ 57. Практичний кейс: використання на уроках української літератури інтермедіальної компаративістики – різноаспектне мистецьке поєднання в одному творі (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: гра “Доміно” та роздаткові матеріали) (ведуча Н. Немировська) (3 акад. години)

№ 58. Сторітелінгові технології й техніки в уроці-діалозі (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: мультимедійний супровід, роздаткові матеріали, розробки уроків. Обсяг подарунка 2 Гб) (ведуча О. Гузь) (3 акад. години)

№ 59. У пошуках пригод. Використання квест-технології в школі (ведуча Л. Сакович) (3 акад. години)

№ 60. Як грати на уроках з користю: 10 методичних знахідок (ведуча Л. Ціпов’яз) + подарунок збірка ігор (3 акад. години)

№ 61. Нове в програмі ЗНО з української мови і літератури: шукаємо п’ятий кут. Спроба друга: Ольга Кобилянська «Valse melancolique» (ведуча Л. Бойко) (2 акад. години)

№ 62. Практичний кейс: використання флешкарток та карток пам’яті для підвищення якості процесу навчання (ведуча Н. Немировська) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ) (3 акад. години)

№ 63. Сім секретів вивчення новелістики за шкільною програмою (6-11 класи) (ведуча О. Гузь) (+ ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: розробки уроків та електронний супровід до вивчення новел загальним обсягом понад 4 гб) (3 акад. години)

64. Формувальне оцінювання в дії (від теорії до практики) (ведуча Л. Бойко) (3 акад. години)

№ 65. Як допомогти підліткам подолати страхи й комплекси: рецепти від сучасних письменників (ведуча О. Семенюк) (3 акад. години)

№ 66. Використання проектних технологій на уроках гуманітарного циклу (ведуча Л. Сакович) (3 акад. години)

№ 67. Як знайти себе в іншосвітті, або Фентезі в школі (ведуча О. Гузь) (5 акад. годин) (+ ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: розробки уроків до вивчення творів фентезі, презентації, схеми, відео та тексти творів. Загальний обсяг матеріалів понад 2 гб!)

№ 68. За кулісами творчої лабораторії учителя-словесника: таємниці ейдетики та мнемотехніки (ведуча Н. Немировська)  (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: гра в асоціації для 9-11 класів) (4 акад. години)

№ 69. Специфіка й роль уроків позакласного читання й розвитку мовлення з української та зарубіжної літератур. 5-11 класи (ведуча О. Гузь) (5 акад. годин) (+ ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: (51 урок), розробки уроків позакласного читання та розвитку мовлення (понад 70 розробок) (5-11 клас) + електронний супровід. Загальний обсяг матеріалів понад 7 гб)

№ 70. Від “А”до “Я”: використання освітніх онлайн-інструментів як ефективна організація навчального співробітництва (ведуча Н. Немировська) (4 акад. години) (+ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: відеоуроки, шаблон гри Jepardy та гру «Мовознавчий гравікон»)

№ 71. Практичні поради з вивчення творів сучасної літератури в школі. Зарубіжна література. 5-11 класи (ведуча О. Гузь)( +ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: 106 розробок уроків за творами сучасної літератури з 5 по 11 клас та електронний супровід до них (відеоряди, буктрейлери, слайд-презентації тощо.) Обсяг матеріалів 12 ГБ.) (6 акад. годин)

№72. Як ігри допоможуть організувати ефективне навчання після карантину (ведуча Лариса Ціпов’яз) (ПОДАРУНОК ВЕДУЧОЇ: + дидактичні матеріали для роботи з текстами творів. Це «Що? Де? Коли?» та «Своя гра» за повістю «Собаче серце», ерудит-лото за «Мандрівним замком Хаула», ігри «Доміно» та «Айсберг» за романом «451° за Фаренгейтом» та ще багато іншого) (4 акад. години)

№ 73. Сучасна книготерапія для дітей, підлітків і родини (ведуча О. Ніколенко) (+ ПОДАРУНОК: квітневий номер журналу “ЗЛ”) (4 акад. години)

№ 74. Проблеми підлітків та самовдосконалення особистості в сучасній літературі: шкільний аспект вивчення (ведуча О. Гузь) 106 розробок уроків за творами сучасної літератури з 5 по 11 клас та електронний супровід до них (відеоряди, буктрейлери, слайд-презентації тощо.) Обсяг матеріалів перевищує 12 ГБ! (6 акад. годин) 

№ 75. 15+ ідей як організувати коригувальне навчання у вересні (ведуча Лариса Ціпов’яз) (цікаві лайфхаки (у тому числі, ігрові завдання) для роботи з творами, які вивчалися під час карантину). (4 акад. години) 

№ 76. Примусити не можна зацікавити. Захопливий урок для сучасних дітей: від суперідеї до втілення (ведуча Н. Немировська) ( + ПОДАРУНОК: відеоуроки по роботі в сучасних освітніх програмах) (6 акад. годин)

№ 77. Міф і казка в шкільних курсах «Зарубіжна література» та «Українська література»: практика вивчення. 5-11 класи (ведуча О. Гузь) (+ ПОДАРУНОК 7гб розробок уроків та електронний супровід до них з теми “Міфи і казка” (5 акад. годин)

                        ДЯКУЄМО, ЩО ПЕРЕДПЛАЧУЄТЕ ЖУРНАЛ «ЗЛ»!

Черговий номер

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”