в школах України

Відгуки учасників

Я мала щастя брати участь у роботі вебінару "Позитив і радість у школі: система хвилинок здоров’я". Знала і чекала, що буде цікаво, але щоб настільки... Анна-Марія Богосвятська завжди має ЩО сказати і вміє це зробити цікаво, захолююче. Взявши участь у вебінарі, я не помилилася, тому що збагатилась новими знаннями, наповнилась силою та бадьорістю і, найголовніше, стала здоровішою, щасливішою. Цей позитив понесу до своїх учнів та колег - вчителів.
Марія Юрчишина
Вчитель зарубіжної літератури
Вебінаром "Сучасний педагогічний інструментарій" задоволена: якістю зображення, зв'язком. Щиро дякую організаторам за листи-нагадування про початок вебінару, адже могла б пропустити! Досвід маю великий, але знайомство з новими людьми - це нові враження, відкриття. Анна-Марія Богосвятська звернула увагу на "дрібниці", які насправді такими не є... Записуватимусь на наступний вебінар, от це і буде оцінкою того, що було почуто, побачено. Дякую за працю...
Ольга Криворотенко
Вчитель зарубіжної літератури
15 листопада мала нагоду бути учасником вебінару "Розвиток читацьких компетенцій засобами навчального діалогу. Основні науково-теоретичні підходи й техніки методики навчального діалогу", який проводила чудова, талановита, творча, креативна вчителька Гузь Ольга Олександрівна. Дві години спілкування пролетіли так швидко й непомітно… Так багато нового, цікавого запозичила для себе. Сподіваюсь, що наступні вебінари теж принесуть море позитиву та задоволення!!! Дякую, Ольго Олександрівно! Вдячна теж редакції журналу “Зарубіжна література в школах України”, і особисто Дмитрові Лебедю, за організацію вебінарів, за можливість спілкуватися з талановитими педагогами, фахівцями своєї справи!
Олена Наливайко
Вчитель зарубіжної літератури
Шановна Ірино Вікторівно! Дякуємо Вам за організацію цікавих і корисних майстер-класів. Ми отримали величезний заряд натхнення від окриленого, небайдужого, творчого педагога, Майстра своєї справи. Віримо: поки є такі чудові педагоги як Ірина Горобченко, світ буде світлим і добрим! Кожен із присутніх взяв для себе щось цінне і корисне і зможе застосовувати це у своїй педагогічній практиці. Бажаємо великих успіхів у Вашій роботі.
Ольга Богомолова
Вчитель зарубіжної літератури
Із великим задоволенням відвідала вебінар "Секрети успіху класного керівника Ольги Гузь". Ольго Олександрівно, Вам вдячні не лише Ваші учні, скількох дорослих та досвідчених людей Ви сьогодні зачарували! Величезна та щира подяка за Вашу любов до учнів, роботи, людей!!! Зустріч із Вами - справжнє свято! Неперевершена зустріч!!! Хай Вам щастить!!!
Вiкторiя Василенко
Вчитель зарубіжної літератури​
Ірина Вікторівна Горобченко для нас, зарубіжників, приклад Людини, закоханої у світ Літератури. Надихає, допомагає рухатися далі до створення свого уроку, власного бачення творчості письменника. Нам пощастило!☺
Наталія Юраш
Вчитель зарубіжної літератури​​

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар