в школах України

«Англійський ренесансний Парнас: В.Шекспір і його сучасники»

22-25 вересня 2011 року в Запоріжжі на базі Класичного приватного університету проходила Міжнародна наукова конференція “Англійський ренесансний Парнас: В.Шекспір і його сучасники».
Очолила організацію та підготовку міжнародної конференції Торкут Н.М., доктор філологічних наук, професор, директор Українського міжуніверситетського науково-дослідницького шекспірівського центру. В роботі міжнародної конференції взяли участь відомі вітчизняні та зарубіжні науковці, які представили результати найсучасніших досліджень в царині українського та світового шекспірознавства.
В рамках конференції за ініціативи Української асоціації викладачів світової літератури (президент Ковбасенко Ю.І.) 23 вересня відбувся Всеукраїнський семінар учителів світової літератури «Шекспір в парадигмі шкільної освіти». Серед учасників семінару були представники з різних куточків України: Запоріжжя, Києва, Тернополя, Черкас та ін. Найчисельнішими були делегації, до складу яких увійшли члени методичних об’єднань учителів світової літератури Карлівського району Полтавської області (керівник РМО Портяннікова В.В., очолила групу Сутула О.В., завідувач методичного кабінету відділу освіти Карлівської райдержадміністрації); Гуляйпільського району Запорізької області (голова РМО Кієнко Т.Г.); Покровського району Дніпропетровської області (голова РМО Соломка Л.А.).
Перед учителями виступили науковці: Торкут Н.М., Дітькова С.Ю. (м.Запоріжжя), Лімборський І.В., Ковбасенко Ю.І. (м.Київ), Пронкевич О.В. (м.Миколаїв); керівник консультативно-тренінгового центру «Педагог» Хроменко І.А. (м.Черкаси); вчитель світової літератури гімназії №143, переможець Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року – 2011» Невмержицька О.Ф. (м.Київ).
Учительський семінар пройшов надзвичайно плідно, цікаво, на високому науковому та організаційному рівні, у творчій діловій дружній атмосфері і здобув найвищі оцінки його учасників.
Докладніше про Міжнародну конференцію “Англійський ренесансний Парнас: В.Шекспір і його сучасники» та Всеукраїнський семінар учителів світової літератури «Шекспір в парадигмі шкільної освіти» читайте в десятому номері журналу.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар