в школах України

Гамлет – вічний образ світової літератури. Багатогранність шекспірівських характерів

Автор: Матюша Тетяна Володимирівна, вчитель зарубіжної літератури Ревбинського навчально-виховного комплексу “Дошкільний навчальний заклад – ЗОШ І-ІІ ступенів” Чорнобаївського району Черкаської області
Презентація до уроку
Matusha_Shakespare
Мета: Показати учням багатогранність характерів героїв трагедії “Гамлет”; формувати навички аналізу драматичного твору, виразного читання, порівняльного аналізу образів; виховувати високоморальні почуття.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Хід уроку
 
І. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Хто ж він, загадковий Гамлет?

ІІ. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ
1. Робота в парах. Виступи із характеристикою образів трагедії.
2. Словесне малювання. Опишіть, яким ви уявляєте принца Гамлета.
3. Творче завдання
Якби вам довелося створювати скульптуру Гамлета, якою б вона була? (Поза, погляд…)

4. Читання поезії В. Висоцького “Мой Гамлет”

5. Метод ПРЕС
§ Я вважаю…(позиція)
§ Тому, що…(пояснення)
§ Наприклад, …(докази, аргументи)
§ І тому… (висновок)
§
6. Коментар учителя

7. Прийом “Займи позицію”
Учні по черзі висловлюють свою думку, наводячи докази та аргументи.

ІІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ
ІV. Домашнє завдання
Відповісти усно на запитання: “Чому Гамлета називають “вічним образом”?”

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар