в школах України

Легка, мов метелик, сніжинка летить

Автор: Чайковський Владислав, учень 6 –А класу Миколаївської спеціалізованої І-ІІІ ступенів школи №22 з поглибленим вивченням англійської мови з 1 класу
Мої захоплення: читаю художню та науково-популярну літературу, пишу невеличкі замальовки та вірші, малюю, займаюся плаванням та веслуванням, подорожую з батьками та вивчаю цікаві куточки України
Вчитель: Спиридонова Лариса Дмитрівна

Легка, мов метелик, сніжинка летить,
На сонці яскравім, як вогник блищить.
І хочеться ніжно її пригорнути,
У серденько миле життя їй вдихнути.

Здається, збулась моя мрія завітна:
Сніжинка ожила і стала привітна.
Легкий вітерець на танок запросив
І в танці веселім її закрутив.

Хтось може сказати: «Ну що тут за диво,
Узяв шестикутник – і зроблене діло».
Та я заперечую всім назавжди:
«Таку витинанку не просто знайти!»

Срібляста корона, фігурні підбори,
У неї такі неповторні узори!
Трикутнички білі і війок багато.
Не можна від неї очей відірвати!

Сніжинка – красуня, і це безперечно.
Краса діамантом здається безпечним.
Вона на прощання всміхнулась мені
Й продовжила свій незвичайний політ…

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар