в школах України

Ліси, поля і гори уже давно дрімають…

Автор: Білокурець Іванна, учениця 7 класу Маяківського НВК “Загальноосвітня школа-інтернат I-III ст. – лінгвістичний ліцей” Луцький р-н с. Маяки Волинська обл.
Вчитель: Бондарук Валентина Якимівна

Ліси, поля і гори уже давно дрімають
І на собі вони білу ковдру мають
Вона м’якенька
До того ще й легенька
Закутала весь білий світ
Неначе в яблуневий цвіт
Дерева в інеї стоять
І скрізь сніжинки там блищать
Усе задумливо мовчить
Лиш вітер високо шумить
А час невпинно все біжить
І сніг уже не так блищить
І стали ми дорослі вже
Але ту зиму не забудем
Сніги, морози, хуртовини
Санчата, гірки, мандарини…
На льоду скрип ковзанів
Та блиск сніжинок голубих
Це все зима, це чарівниця
Яка ночами часто сниться
Приносить нові сподівання
І низку мрій
Хай здійсняться усі бажання!

***

Цей цитрусовий аромат уже в повітрі
Стежинки замело давно сніжком.
Ми так чекали новорічної ялинки,
Яка прийде у кожен дім з добром.
Усі печалі, негаразди ти забудь,
Бо Новий рік-це враження нові і вчинки,
Коли куранти вже дванадцяту проб’ють,
Знайдеш дарунки ти біля ялинки.
Новий рік, Новий рік:
Заметілі, мороз, білий сніг,
З Новим роком вітаю усіх!!!

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар