в школах України

Мрія про маму

Автор: Тарасюк Тетяна, учениця 6-го класу НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня – дитячий садок» с. Здомишель Ратнівського району Волинської обл.
Захоплення: музика, художнє читання, вишивка бісером, танці
Учитель: Сметюх Ольга Василівна

Дівчина-веснянка сповістила нам
Про велике свято, про день усіх мам.
Неньці діти щиро пісеньки дарують,
Й віршики гарненько з радістю цитують.
В день цей світлий і прекрасний
Діти і батьки щасливі.
Як же важко тим малятам,
Що позбавлені родини.
…Сидить хлопчик у кімнаті,
Сидить та й ридає.
Нема в нього матусеньки,
Він її не знає.
І питає себе завжди:
– Чому залишила?
Мамо, мамо люба, мила,
Нащо так зробила?
Чому мене позбавила
Любові і ласки?
Ненько моя, матусенько,
Забери мене, будь ласка!
Я так хочу матір мати,
Свою ясну пташку,
Щоб завжди мене повчала
У хвилину тяжку.
Щоб раділа й хвилювалась,
Де б не був я в світі.
Щоби завжди дарувала
Дарунки для втіхи.
Сидить хлопчик у кімнаті
І щоденно мріє,
Що до нього прийде щастя,
Має він надію.
Й ось в кімнату до хлопчини
Жіночка заходить.
«Підійди до мене, синку» –,
Посміхнувшись, мовить.
В День Матері збулось чудо
В старім дитбудинку:
Жінка знайшла собі сина,
А він – матір рідну!

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар