№ 3. Розвиток читацьких компетенцій засобами навчального діалогу. Основні науково-теоретичні підходи й техніки методики навчального діалогу (ведуча О. Гузь)
№ 5. Створення комфортного шляху дослідження потоку свідомості головного героя в морально-психологічному есе «Джакомо Джойс» Джеймса Джойса (ведуча О. Гузь)
№ 10. Звукопис та колористика як складові лінгвостилістичного аналізу ліричного твору (на прикладі поезії українських та зарубіжних митців) (ведуча І. Горобченко)
№ 18. «Секрети успіху класного керівника від Ольги Гузь» (з досвіду виховної роботи та проведення свят Останнього дзвоника й Випускного вечора) (ведуча О. Гузь)
№ 27. Практичне втілення принципів концентричності й алюзивності при вивченні творів зарубіжної літератури в 10 класі (Гомер, Данте, Шекспір) (ведуча О. Гузь)
№ 28. Геокешинг на уроках зарубіжної літератури. Подорож світами Данте Аліг’єрі і Дена Брауна (ведуча І. Горобченко)
№ 29. Освітні тренди на уроці зарубіжної літератури? Легко! Зручно! Ефективно! (ведуча Л. Сич)
№ 30. Використання ігрових форм роботи на уроках зарубіжної літератури (ведучий О. Каєнко)
№ 31. Google сервіси для вчителювання та повсякденних задач (ведуча О. Горобченко)
№ 32. Формування читацьких інтересів за допомогою хмарних технологій. Буктрейлер – сучасна форма реклами книг (ведучі Н. Немировська та С.Каляфіцький)
№ 33. Особливості вивчення поезії в школі (на прикладі творчості Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо та Йости Тумаса Транстремера) (ведуча О. Гузь)
№ 34. 10 інструментів самовдосконалення особистості вчителя (ведуча А-М. Богосвятська)
№ 35. HAMLET: Shakespeare&Андрухович (ведуча О. Орлова)
№ 36. Барви слова у єднанні з акустикою живопису як інструмент всебічного розвитку особистості (ведуча Л. Сич)
№ 37. Урок у стилі МАРШМЕЛОУ (ведуча Л. Бойко)
№ 38. Міфічні істоти. Частина ІІ. Чоловіча магія, література і карти Таро (ведуча І. Горобченко)
№ 39. Командні інтелектуальні ігри як перспективна складова освітнього простору (ведучий О. Каєнко)
№ 40. Методичні ключі до вивчення драматургії у школі (8-11 класи) (ведуча О. Гузь)
№ 41. Передноворічна зустріч друзів, або Шляхи взаємодії з улюбленим фаховим виданням (Д. Лебедь)
№ 42. Розслідування таємниць жанру детективу ведуть учні: де ж учитель? (ведуча О. Гузь)
№ 43. Паралелі та меридіани літературного глобуса: елементи компаративного аналізу на уроках літератури (В. Туряниця)
№ 44. Колір попелу: війна, спогад і біль (Б. Стороха)
№ 45. Мумітролінг та трохи тролінгу – лайфхаки для ефективного уроку (Л. Ціпов’яз)
№ 46. Менеджмент в освіті, або Як вбити двох зайців (С. Дячок)