в школах України

Поетичний дарунок для мами

Автор: Владімірова Аліна, учениця 6 класу Знам’янської загальноосвітньої школи I-III ст. №6 Кіровоградської області
Захоплення: Аліна дуже любить танцювати, співати, майстерно грає у футбол.
Учитель: Невкрита Ірина Сергіївна

Мила мамочка моя,
В мене ти така одна!
Рідна, люба, працьовита,
Сонечком й росою вмита!
Все встигаєш, все ти вмієш!
Поле житом ти засієш!
Теплим дощиком проллєшся
Та веселкою всміхнешся!
Швидко жито виростає,
Так й життя твоє минає!
Хочу я тобі зізнатись:
Більше я не буду гратись!
Стану схожою на тебе,
(Бо гарнішою не треба)!
Буду сіяти і жати.
Ну а ти іди до хати:
Час настав відпочивати.
В світле свято всіх матусь я тебе вітаю!
Щастя, радості, добра у житті бажаю!
Будь весела і вродлива,
Безтурботна і щаслива!
Посміхайся, не журись!
Хай життя, як пісня, лине,
Сонце гріти не припине.
В дарунок від мене – ліси і моря!
Ти краща на світі, матуся моя!

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар