в школах України

Прийшла зима, а з нею казка…

Автор: Проценко Тетяна, учениця 6 класу Іверської ЗОШ І-ІІІ ст. Олександрівського р-ну Донецької обл..
Учитель: В.В.Козієва

Прийшла зима, а з нею казка:
Співає вітер: «Спіть, будь ласка».
Танцює вихор між гіллям,
Над селами і над ріллям.

Сніжинки – білі балерини,
Спушили земляну перину.
Позодягали всі куточки
У сріблом вишиті сорочки.

Метелиця керує хором.
Залила симфонія простори
Із ялинок, сосен та дубів
Крилами мрійливих голубів.

Одягнений в хмаринки-намистинки
Місяць, наче жовта пелюстинка,
Виступає взимку на манеж.
Небо – синя даль без меж.

Горобини червоні вишні,
Мов спогад осені, – краплинки.
Промінчик сонця зайчиком стрибає,
Наче від вовка сердитого тікає.

Прийшла зима, а з нею казка.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар