в школах України

Зміст № 12, 2014

Педагогічна хроніка
Туряниця В. Г. Компаративний аналіз літературних об’єктів на етапі модернізації шкільної літературної освіти.2
Тіхоненко С. О. Формування читацьких компетенцій учнів шляхом хронотопічного аналізу художнього тексту.3
Голяс С. Є. Кластер як один із методів формування критичного мислення школярів на уроках світової літератури.4
Кущ О. М. Авторські освітні інтернет-ресурси.5
Самініна О. В. Формування культурологічної компетентності учнів на уроках світової літератури.6
Ніколенко О. М. Нові переклади творів зарубіжної літератури. Літературна вітальня «Зелена лампа».8

Конкурс «Урок, яким я пишаюся»
Кониш Н. М. Ідея радості життя й відкриття світу у творі Елеанор Портер «Полліанна».12
Презентація до уроку  Кониш Поліанна радість
Ряба З. В. Уславлення всеперемагаючої сили любові і дружби, добра і мужності в казці Г.К. Андерсена «Снігова королева».14
Палчей М. В. Засудження рабства в романі Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан».17
Петричко І. З. Засудження війни у творчості Генріха Белля.19
Лобзіна С. В. Поетичний світ Артюра Рембо. Урок-відкриття найзагадковішої постаті французького символізму.24
Додаток до уроку  Рємбо картка уроку

Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Професійний статус учителя світової літератури.26

Нова програма: людські стосунки
Гузь О. О., Тіхоненко С. О. Нова програма: людські стосунки.
Орієнтовне планування уроків для 6 класу. Уроки № 33—41.31
Додаток до уроку  Гузь Додаток до уроку №37

Літературознавство і школа
Девдюк І. В. Основні тенденції розвитку світової літератури 40–50-х рр. ХХ ст.43

Методика і досвід
Глібовець B. B. Cторінками поезії Джорджа Гордона Байрона. (літературно-критична збірка)
Урок-презентація книжки із використанням методу проектів.46

Позакласні заходи
Корнійчук О.С., Курманчук О.С., Мельник О.А., Мазуркевич Т.В. Вишиванка на подіумі.50
Презентація до уроку  ВИШИВАНКА

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Простяк Л. М. Геніальний англійський драматургі поет доби Відродження — Вільям Шекспір.52
Мудрак Л. В. Оповідання Роберта Шеклі «Запах думки».59

Майстерня класного керівника
Котова І. С. Конспект тренінгового заняття з формування довіри. Для батьків та учнів-старшокласників.61

Коментарі:
Анна-Марія Богосвятська #25 січня 2015 в 16:18+3
Які вони талановиті – наші учні! Почала читати номер з робіт, надісланих на конкурс “Диво Різдва Христового”. Світлі, добрі вірші від Вероніки Анісічкіної та Олександра Олійника. І дуже зворушливе, таке наболіле нам сьогоднішнім оповідання “Диво Різдва” від Марії Грицюк з надією на мир і спокій…
Пречудовий сценарій позакласного свята “Вишиванка на подіумі” колективу вчителів О.С.Корнійчук, О.С.Курманчук, О.А.Мельник, Т.В.Мазуркевич.
Ще ніколи не зустрічала нудного, нецікавого конспекту уроку за твором “Полліанна”. Так і цього разу: просто блискучий, радісний, натхненний матеріал від Н.М.Корниш.
Надзвичайно багато нових оригінальних ідей пропонує до вивчення казки Андерсена “Снігова королева” З.В.Ряба.
Не можна не помітити, які нестандартні форми для проведення своїх уроків обирають сучсані вчителі: так, за оповіданням Генріха Белля “Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…” І.З.Петричко пропонує провести урок – психологічне дослідження; а урок за творчістю Артюра Рембо С.В.Лобзіна називає як урок-відкриття найзагадковішої постаті французького символізму.
Приємне враження також залишили матеріали Л.В. Мудрак за оповіданням Шеклі “Запах думки”.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар