в школах України

Зміст № 3, 2015

Конкурс «Виховуємо духовність»
Гонтарук О. Д. Україна… Край моєї втіхи і сльози. Літературно-музична композиція. 2
Тутко Н. І. Символічний зміст назви твору Оскара Уайльда «Хлопчик-Зірка».4
Презентація до уроку  Тутко Символічний зміст твору хлопчик-зірка
Кучер Л. В. Проблема моральної відповідальності вчених за наслідки своїх наукових досліджень у драмі Бертольда Брехта «Галілео Галілей».6

Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Екологія сучасного уроку світової літератури.10

Образ майбутнього в літературі
Гузь О. О., Тіхоненко С. О. Орієнтовне планування уроків для 6 класу. Уроки №59—64. 15

Сучасна література
Назарчук О. І. Система уроків за твором Міхаеля Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».24

Позакласні заходи
Головій Г. Д., Сметюх О. В. «Ні! Я жива! Я буду вічно жити!» Літературно-музична композиція. До дня народження Лесі Українки. 31
Сізова Н. Б. «Під одним плащем». Літературно-музична композиція. .33
Дірич Б. Л. Т.Г. Шевченко і світова література. Сценарій науково практичної конференції.35

Відкриваємо Україну
Ніколенко О. М. Батько Гоголя.37

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Паюк О. В. Бойове товариство, побут і звичаї запорожців у повісті Миколи Гоголя «Тарас Бульба». .44
Простяк Л. М. Зображення трагічної долі «маленької людини» в повісті Миколи Гоголя«Шинель»..47
Пилипова Л. М. Життєвий і творчий шлях Анни Ахматової.51
Презентація до уроку  Ахматова

Добровольська О. В. Протистояння і примирення творі Редьярдa Кіплінга «Балада про Схід і Захід»..55
Презентація до уроку  Добровольська Р_Кіплінг

Капущак О. Р. Відображення японських уявлень про красу в поезії Мацуо Басьо.57

Незабутні імена
Примаченко Р. В. Гортаючи альбом «Надя Рушева» .59
Презентація до уроку  Примаченко Надя Рушева

Коментарі:
Людмила23 #14 березня 2015 в 21:16+3
З нетерпінням чекала на цей випуск журналу!!! Велике спасибі, шановна редакція, за те, що надрукували мій урок,який присвячений життєвому і творчому шляху Анни Ахматової і за розміщення на вашому сайті мультимедійної презентації до цього уроку.Бажаю Вам творчого
процвітання і всього самого найкращого.
Шановні колеги! Пропоную Вам переглянути мою презентацію до цього уроку, бо впевнена, що від її перегляду ви отримаєте насалоду і неодмінно використаєте у своїй роботі.

Анна-Марія Богосвятська #4 квітня 2015 в 09:20+3
Із захопленням прочитала новий номер журналу.
По-перше, хочеться подякувати Р.В. Примаченко за блискучий матеріал про Надю Рушеву та серію ілюстрацій юної художниці до роману М.Булгакова “Майстер і Маргарита”. Публікація дуже надихнула і подарувала радість серцю.
Молодці вчителі-учасники конкурсу “Виховуємо духовність”. Як щиро, просто, небайдуже, гідно про Україну розповіла О.Д.Гонтарук! Я б хотіла побувати на такому заході.
Високу ноту мужності людей науки задала в своїх матеріалах Л.В.Кучер. Конспект уроку за “Галілео Галілеєм” Б.Брехта повністю вписується в тематику конкурсу.
Порадувала нова рубрика “Відкриваємо Україну” і цікавий, докладний матеріал про М.В.Гоголя та його батьків проф. О.М.Ніколенко.
Також глибокі враження залишились від літературно-музичної композиції до дня народження Лесі Українки, яку підготували Г.Д.Головій і О.В.Сметюх. Все візуально, лірично, піднесено, тонко!
Достойні матеріали представили львівські вчителі Н.Б.Сізова і Б.Л.Дірич.
Бойовий дух козаччини, якою вона розкривається в повісті “Тарас Бульба”, передала О.В.Паюк.
Дякую всі авторам і редакції за корисні, цікаві, натхненні публікації!

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар