в школах України

Зміст № 4, 2012

Виховуємо духовність
Богосвятская А. И. Колокольная симфония Константина Сараджева
Интегрированный творческий проект-постановка.2
Презентація до статті  Богосвятська_Сараджиев

Дистанційний тренінг
Відгуки про дистанційний тренінг “Сучасні підходи до організації уроку світової літератури” читачів журналу.8

Із скарбнички педагогічних знахідок учасників дистанційного тренінгу
“Сучасні підходи до вивчення світової літератури”

Роботи Адріани Химинець, Олени Бондаренко, Оксани Гундерич, Івана Носко, Олени Діденко.10

Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Біоадекватна (ноосферна) практика літературної освіти.16
Презентація до статті  Богосвятська_Біоадекватна технологія

Кашуба Є. Думки з приводу технології “ноосферна освіта”.
З досвіду роботи вчителя-методиста Євдокії Кашуби.23
Презентація досвіду Євдокії Кашуби
Презентація до уроку  Кашуба Z dosvidu noosfery

Педагогічна хроніка
Анастасія Ковбасенко Сходинки до «Кіровоградського дива».27

11-й клас — на відмінно!
Гузь О. О., Козова Т. О. Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас. Академічний рівень
Теми: Творчість Милорада Павича та Патріка Зюскінда. 28
Уроки № 54 та 55 плюс уроки 60-62 та 63
54 55 60-62 63

Позакласні заходи
Кузнецова З. П. “Люди! Покуда сердца стучатся — помните!”
Литературная гостинная, посвященная Великой Победе.45

Методичне розмаїття
Сич Л. Що чекає на людство в майбутньому?
Урок з вивчення оповідання Р. Бредбері “Усмішка”.48
Презентація до уроку  Бредбері_smile_Lesya Sich

Борківська О. П. Найвидатніші здобутки світової літератури ХІХ— початку ХХІ століття. Підсумкові уроки.50
Стахова Н. Г. Мігель де Сервантес Сааведра. Нелегка доля письменника.55
Презентація до уроку  Сервантес_Stachova

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Гуменюк Н. І. Система уроків з вивчення трагедії Шекспіра “Гамлет”. .57

Нариси з історії світової культури
Шкаруба Л. М. Генезис христианского храма и его эволюция.60

 

На 1-й стор. обкладинки — М. Реріх. Святий Сергій Радонезький

 

Коментарі:
irina #3 квітня 2012 в 20:15+4
Дякую авторам Гузь О. О., Козова Т. О. за матеріали:Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас. Академічний рівень; готуючись до уроку про постмодернізм, використала подані таблиці, їх шикарно можна використати під час аналізу “Дамаскина”!

hala #7 квітня 2012 в 20:26+5
Новый номер журнала не разочаровал.Сегодня великий праздник – Благовещение, и с удовольствием прочитала разработку А. И. Богосвятской “Колокольная симфония Константина Сараджева”. (Презентацию скачала раньше). Обязательно попробую на практике! Под это просветлённое настроение и в тему статья Шкарубы Л. М. “Генезис христианского храма и его эволюция”.Даже те, кто не верует в Бога, С замиранием сердца стоят. Интересный материал.Над статьей Богосвятськой А. И. “Біоадекватна (ноосферна) практика літературної освіти” надо работать. Новое, заманчивое. Понравились уроки рубрик “11-й клас — на відмінно!”,”Методичне розмаїття”.Спасибо и авторам, и редколлегии.

silvestrivna #7 квітня 2012 в 22:01+4
Журнал ще не отримала, але за переглянутими презентаціями видно, що номер цікавий. Вражена презентацією Анни-Марії Богосвятської “Колокольная симфония Константина Сараджаева”. Колись давно мала нагоду слухати “музыку колоколов” в Каунасі. Відчуття незабутні.Сподобалася презентація по “Усмішці” Бредбері Сич Л.Біоадекватна технологія – те, що варто спробувати, але після більш докладного викладення у самій статті.Як завжди, чекаю нових знахідок від О.Гузь і Л.Шкаруби

irina #8 квітня 2012 в 23:13+4
Презентація досвіду Євдокії Кашуби – дуже зацікавив досвід роботи вчителя, а також стаття з презентацією: Богосвятська А. І. Біоадекватна (ноосферна) практика літературної освіти. сьогодні отримала журнал – познайомлюсь детальніше

Анна-Марія Богосвятська #23 квітня 2012 в 23:08+1
Совсем недавно вернулась домой и почитала наконец-то дожидавшийся меня долгие дни свежий номер. Журнал получился праздничным, торжественным, светлым, ХРАМОВЫМ (большинство материалов – о храмах в искусстве и литературе).
Очень понравились підсумкові уроки О.П. Борківської: много находок и разнообразные формы работы на занятии (виртуальный музей, работа в группах). Особенно интересный материал, котгда группа биографов отгадывает по биографической информации автора.
Конечно, вне конкуренции статья Л. Шкарубы “Генезис христианского храма и его эволюция”. Узнала много нового.
Низкий поклон З.П. Кузнецовой за Литературную гостиную, посвященную Великой Победе. Этот материал не выглядит чрезмерно патетичным, стандартным, как большинство разработок по этой очень важной теме. Всё достойно, зримо, с истинным патриотизмом. Прекрасное начало с беседой “воин – мальчик”.
Благодарна Е.Кашубе за мудрый, вдумчивый диалог в рамках темы биоадекватной технологии. Такие уроки просто необходимы детям как праздники! Мои ученики (да и учителя на курсах) с удовольствием погружаются во внутреннее путешествие во время учебной релаксации. Зная, как действует визуальный образ, создаваемый под комментарий учителя и спокойную музыку, я очень хорошо представила голографический образон домика – Шарля Перро и замечательную клумбу с цветами – его сказками. Когда есть единомышленники, легче отстаивать то, к чему лежит душа. Спасибо вам, Евдокия!

uchitel #24 квітня 2012 в 16:00+3
Сподобався захід А.Богосвятської “Колокольная симфония Константина Сараджева
Интегрированный творческий проект-постановка”, з яким я мала нагоду ознайомитися раніше. Статтю ” Біоадекватна (ноосферна) практика літературної освіти” уже встигли опрацювати з колегами на засіданні методичного об”єднання. Гарне враження справила презентація по Рею Бредбері. Хотіла б познайомитися з роботою Л.Шкаруби “Генезис христианского храма и его эволюция”. Цікава, мабуть, як усе, що пише автор.

Черговий номер

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”


×
Exit mobile version