в школах України

Зміст № 4, 2017

Педагогічна хроніка
Ольга Ніколенко. Нові обрії європейської освіти.2

Конкурс «На крилах зарубіжної літератури»
Номінація «Урок – осяяння душі»
Олена Нюкало, Ірина Співак. «Я часу дух, дух міри і простору…» (ідейно-тематична спорідненість поезій «Не Зевс, не Пан…» П. Тичини та «Пісня про себе» В. Вітмена).5
Віталій Кривошея. Тривоги за долю людства та мотиви перестороги у романі А. Камю «Чума».10
Наталія Дениско. Поетизація високого почуття кохання, розкриття його сутності у вірші К. Симонова «Жди мене».12
Лідія Зінченко. Оскар Уайльд «Хлопчик-Зірка». Основний конфлікт твору. Еволюція образу головного героя.15
Людмила Борщук. Мистецтво бути Людиною (Урок за новелою О.Генрі «Останній листок»).17
Презентація до уроку  презентація Борщук

Учнівська номінація «Книжки в червоній палітурці»
Софія Демборинська. Мистецтво жити.22
Вікторія Легка. Проста істина Кіплінга.23

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Валентина Антонець. Значення образу Різдва у творі Ч. Діккенса «Різдвяна пісня у прозі».24

8-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки №62–70.26

Позакласне читання
Євдокія Кашуба. «Вафельне серце» Марії Парр для тих, кого любиш… .45

Методика і досвід
Лілія Гринюк. Засудження жахів війни засобами авангардизму. 11 клас.52

Фестиваль «Всім серцем любіть Україну!»
Номінація «Виховуємо патріотів»
Наталія Тутко. Ідея захисту рідної країни в елегії Тіртея «Добре вмирати тому…». 8 клас.55
Презентація до уроку 1  Додаток до уроку Тутко
Презентація до уроку 2  Додаток до уроку Галерея Слави Тутко
Світлана Василівецька. Україна на тернистому шляху до Незалежності. Літературно-музична композиція.58

Номінація «На крилах душі»
Таїсія Ткачук. Тільки залишися живим… Есе.64

На обкл. 1 – Фото Маркуса Зузака та кадри з художнього фільму «Крадійка книжок» (США, 2013, режисер Брайан Персівал).

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар