в школах України

Зміст №5, 2018

Редакційна вітальня
«Вчитель – це на все життя!». Ексклюзивне інтерв’ю Вікторії Туряниці. . . . .2

Нова програма для 10 класу
Вікторія Туряниця. Сучасна література в юнацькому читанні. Ніл Ґейман «Кораліна». . .7

Конкурс «Запрошую на відкритий урок!»
Ганна Рак. «Дві фігури, що виступають разом…». Дон Кіхот і Санчо Панса – парні образи, в яких утілено високу мрію і прагматизм. . . . . . . . . . . . . . . . .12
Наталія Тутко. Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Віллі Вонки. . . . . .16
Юлія Желізко. Бабусі – наші земні ангели. Урок-подорож за повістю Міри Лобе «Бабуся на яблуні». . . .18
Галина Танайлова. Загадка новели Рея Д. Бредбері «Усмішка».
Урок-пошук істини з елементами дидактичної гри. . . . . . . . .23

Позакласне читання
Ольга Гузь. «Я обираю зорі». Урок за оповіданням Рея Дугласа Бредбері «Грудень 2001. Зелений ранок». . . . .26
Наталія Смірнова. Роздуми над сенсом оповідання Рея Дугласа Бредбері «Канікули». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .29
Наталія Рябуха. Казки для дітей та дорослих (за творами Джоеля Чандлера Харріса «Казки дядечка Римуса»). . . . . . .30
Світлана Тіхоненко. «Читач для «Нескінченної історії» або Живлюща вода для Читача»… (до розуміння смислів тексту Міхаеля Енде «Нескінченна історія»). . . . . . . . . . . . . .32
Світлана Тіхоненко. У пошуках «квітки часу…» (До розуміння твору Міхаеля Енде «Момо»). . . . . . . . . . . . . .34

Педагогічна хроніка
Н. Чайковська, С. Ліпатникова, І. Ткач, Л. Казакуца. Сучасні підходи до літературної освіти в умовах розбудови Нової української школи. Розвиток творчо-критичного мислення шляхом навчального культурного діалогу. . .36

Учитель – учителеві
Досвід учителів-зарубіжників Миколаївщини – вчителям України
Лариса Бондарук. Вивчення японської народної казки «Момотаро, або Хлопчик-Персик». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .47
Ольга Іванова. Вивчення китайської народної казки «Пензлик Маляна». . . . .50
Наталія Митрофанова, Галина Фрішко. Вивчення повісті Міхаеля Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». . . . . . . . . . . .52

Фахові проблеми
Анна-Марія Богосвятська. Натхнення від природи: літні фантазії учителя. . .57

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар