в школах України

Зміст № 6, 2017

Редакційна вітальня
«Якщо дуже бажати, мрії обов’язково збудуться». Ексклюзивне інтерв’ю Людмили Юлдашевої.2
Ольга Ніколенко, Людмила Юлдашева. Життя не стоїть на місці. Про оновлення навчальної програми із зарубіжної літератури для 5-9 класів.5

Офіційна рубрика
Програма із зарубіжної літератури для загальноосвітніх навчальних закладів для 9 класу.8

Підсумки конкурсу «НА КРИЛАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ»
Знайомтесь: переможці конкурсу у номінації «УРОК — ОСЯЯННЯ ДУШІ».20
Конкурсні роботи переможців
Інна Сорока. Квест «У пошуках Нарнії».24
Юлія Желізко. Проблеми життя і смерті, дружби і зрадництва в образах героїв твору Джека Лондона «Жага до життя».28
Уляна Мартинюк. Друга світова війна у європейській поезії К.І. Галчинський («Лист з полону», «Пісня про солдатів Вестерплятте»). А. Марґул-Шпербер («Про назву концтабору Бухенвальд»). 7 клас.32
Марія Пуляк. «Листоноша, що приносить вірші». Урок за творчістю американського поета, композитора, співака, лауреата Нобелівської премії 2016 р. Боба Ділана.37
Знайомтесь: переможці конкурсу у номінації «КНИЖКИ В ЧЕРВОНІЙ ПАЛІТУРЦІ».42

Конкурс «Педагогічні смаколики»
Наталія Дениско. 10 моїх педагогічних смаколиків.48

Інтелектуальні ігри на уроках
Сергій Аркуша, Наталя Пашковська. Вітрильна регата «Шляхами “Пілігрима”». Літературно-географічна гра. 6 клас.52

Позакласне читання
Валентина Мележик, Кирило Маленко. Три трагічні «романи» про розколоте життя… Особливості образів ненадійних оповідачів (нараторів) в оповіданні Рюноске Акутаґави «Повість про віддяку за добро».56
Слайди до уроку  Мележик акутагава

Фотоконкурс «Ми любимо зарубіжну літературу!»
Тетяна Лінійчук. «Ми маємо в серці те, що не вмирає… Літературу…».63

На 1-й та 4-й обкл. – учасники фотоконкурсу «Ми любимо зарубіжну літературу!» – учні Ямницького НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Тисменицької районної ради Івано-Франківської області (Перчик Мар’яна (Оксана), Копей Максим (Вакула), Деркач Христина (антична богиня))

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар