в школах України

Зимонько – зима

Автор: Шейко В., 5 клас
Учитель: Сунцова Н.А.

Зима
Навколо сніг.
Мороз тріщить.
І вкриті інеєм дерева.
На річці лід –
Малюнків слід
Можна побачити на вікнах
На ковзанах ковзають діти,
На лижі стати
Й полетіти і закружляти на горі
Так хочеться цього мені,
Але не можу, бо хворію
Та і надворі сильно віє
Сувора зимонька, зима
Не кожному добро дала.

Зимонько – зима
Мороз на вулиці вже є –
А дітвора радіє.
То зліплять бабу снігову,
То на санчатах з’їдуть.
«Уже є сніг, уже є cніг», –
Кричать усі малята,
Та рукавички одягнуть
На маленькі рученята.

Бігом на вулицю біжать
Бо вже прийшла жадана
Зимонька – зима.
Улюблена й кохана.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар