О. Грін «Пурпурові вітрила» Віра в силу надії та справжнього кохання

Вам також має сподобатись...

2 Відповідей

  1. admin сказав:

    Анна-Марія Богосвятська: Урок цікавий, розкриті головні моменти та символіка повісті. Але для конкурсу – дуже просто.

  2. admin сказав:

    Ірина Хроменко: Надзвичайно сподобався урок!!! Дякую за простоту! За нею логіка в побудові уроку. Все на своїх місцях, нічого зайвого, що б відволікало дітей; все відповідно до їхнього віку. Матеріал підібраний таким чином, що в однаковій мірі задіюється права (творча)і ліва (логічна)півкулі головного мозку дітей.Оголошення привабливої мети на початку уроку налаштовує на романтичний лад. Морська подорож! Що може бути прекраснішого? Дречне звернення до жанру твору. Дуже вдале завдання – підібрати асоціації до слова феєрія (гадаю, діти назвали щось світле романтичне казкове). Знову ж – налаштування на романтичну історію. Дуже вдало підібрані слова Гріна на початку актуалізації. В них віра письменника, що читач знайде прекрасне в його творі. І відразу перехід на враження від прочитання. Зверніть увагу! Яка логіка! Той читач, про якого писав письменник, побачив прекрасне в його творі! Асоціація до слова “пурпурові вітрила” знову ж – налаштування на казкову романтичну історію та зустріч з її незвичайним автором: “Хто ж цей невиправний мрійник і вигадник – Олександр Грін?” “Подорожуючі” потрапляють у селище Каперн (витримана сюжетність уроку-подорожі). Абсолютно доречна бесіда за змістом твору (учні люблять переказувати те, що їм подобається; присутність твору на уроці). Питання сформульовані таким чином, що дозволяють зосередитися школярам на ключових моментах твору, осмислити їх, дати їм оцінку. Доречним є звернення на уроці до художньої тканини твору (дослідницька робота). Емоційним центром уроку, гадаю, став перегляд епізоду фільму. Логічним після нього здається етап “Творче переосмислення вивченого”. Дуже гарні підсумкові питання на прогнозування майбутнього героїв, жителів Каперни. Знахідкою вчителя вважаю слова Гріна про сучасність твору в кінці уроку. Вони спонукають до особистісних роздумів учнів про твір. Закінчується урок гарним романтичним віршем. Чудовий емоційний фінал творчого, емоційного майстерно вибудованого уроку! Дуже дякую автору за миті фахового задоволення! Це справжній урок літератури! І за його простотою (я б сказала легкістю) стоїть величезна праця вчителя, його талант, і його досвід. Презентація мені також сподобалася. Вона яскрава, романтична, легка для сприйняття. Додає уроку чарівності, довершеності. Бажаю авторові великих творчих здобутків, творчої радісної натхненної праці!

Залишити відповідь