Велич науки та знань, романтика подорожей як основний пафос твору Ж. Верна «П`ятнадцятирічний капітан»

Вам також має сподобатись...

2 Відповідей

  1. admin сказав:

    Анна-Марія Богосвятська: Відчувається, як багато сил і часу доклав учитель, щоб створити такий цікавий урок. І учні готують матеріал разом із педагогом, і групова робота активна. Але такий чудовий зміст, як видається, не вдалося розкрити через презентацію: різні стилі слайдів, різні кольори надписів на них, не дуже якісні ілюстрації і забагато невиправданої анімації, яка відволікає увагу.

  2. admin сказав:

    Ірина Хроменко: На підготовку такого уроку,гадаю,дійсно пішло дуже багато часу. Проте, як на мене, урок дуже перенасичений інформаційно. Вважаю, шестикласникам просто вислухати всю цю інформацію надзвичайно важко. Я вже не говорю по її сприйняття. Гадаю,про особливості географічного роману найкраще може розповісти сам роман”П’ятнадцятирічний капітан”. До нього і варто було б звернутися (а не пропонувати інформацію “географів” про нього). Наведу приклад запитань за текстом роману, які, на мою думку, можуть вивести шестикласників на розуміння жанру “географічний роман”. На породи яких цінних дерев натрапили мандрівники, розпочинаючи свою подорож? Яке дерево мріяв побачити під час подорожі Джек? Чому це дерево так цікавило хлопчика? Чому мрія Джека не здійснилася? (Каучук не росте в Африці)Чи почули мандрівники “концерт”, який зчиняють на світанку мавпи в лісах Південної Америки? (Ні). Чому їх це не здивувало? (Дік та його друзі не знали цієї особливості тропічного лісу Південної Америки) і т.д. Важливо, що подібні запитання за текстом твору, по-перше, переконають учнів, що за романом можна вивчати географію двох країн (Південної Америки та Африки), а це і є ознака географічного роману, а, по-друге, виведе на розуміння однієї із головних думок твору: лиха з героями не сталося б, якби їм не забракло знань зрозуміти за численними географічними орієнтирами, що вони знаходяться на іншому континенті (ідея пропагування і уславлення знань). Я проти інформаційно перенасичених уроків у шостому класі! Не сподобався і чисто знаннєвий рівень “морської вікторини”. Щодо презентації.Її призначення на даному уроці, в першу чергу,поетапно організувати роботу школярів. Такій функції вона відповідає. Бажаю успішної творчої праці автору роботи!

Залишити відповідь