в школах України

Відгук на роман Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан»

Автор: Колесник Аліна, учениця 6 – А класу Судилківської ЗОШ І – ІІІ ступенів Шепетівського району Хмельницької області
Вчитель. Денисюк Ольга Григорівна

На що здатна людина у 15 років? На багато що. В цьому я переконалась, коли прочитала роман Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан». Книга викликала в мене багато вражень. Найбільше вразили епізоди перебування Діка Сенда та його друзів на континенті работоргівлі – в Африці. Мені, звичайно, сподобались усі друзі Діка й сам 15-річний капітан. Вони зазнали стільки лихого, але завжди стояли один за одного, допомагали у важкі хвилини.
Я зрозуміла, що потрібно бути дружніми, думати не тільки про себе, але й про тих, хто поруч.
Я, звичайно, могла б говорити й писати ще дуже багато, але, як кажуть, краще один раз прочитати, ніж сто раз почути.
Прочитайте цей твір, і він захопить й вас.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар