Зміст № 3, 2012

Дистанційний тренінг
Своїми враженнями від навчання діляться учасники тренінгу та його тренер Ірина Хроменко. .2

11-й клас — на відмінно!
Гузь О. О., Тіхоненко С. О. Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас. Академічний рівень
Тема: Габріель Гарсіа Маркес. Роман “Сто років самотності” та оповідання “Стариган із крилами”.7

Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Уроки-майстерні: технологія і практика.20

На допомогу вчителю
Бусел С. В. Глосарій “Методична скарбничка”.26

Методичне розмаїття
Бугай Л. М. Два уроки з вивчення новели О. Генрі “Останній листок”.30
Хмельницька О. Л. Дедуктивний метод Шерлока Холмса. Урок за оповiданням А. Конан Дойля “Пiстрява стрiчка”.34
Каніболоцька О. А. Використання літературної гри в процесі вивчення світової літератури.
На матеріалі оповідань Конан Дойля.36

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Дець Н. Уславлення справжніх людських цінностей у вірші Р.Бернса “Чесна бідність”.39
Гергун Н. Редьярд Кіплінг. “Якщо…” Уславлення сильної особистості, здатної за будь-яких умов
і обставин залишатися Людиною.41

Позакласні заходи
Сербіна Т. Б., Гнатів Л. П. Вечір-подорож у царину літератури.44

Літературна Атлантида
Хроменко І. “Шекспірівське питання” у дослідженнях сучасного вченого Іллі Гілілова. Продовження.48

Семінар
Богосвятская А.И. Материалы к проведению семинара “Феномен литературной мистификации” для 10 (11) классов
Наиболее прославленные мистификаторы-маски в истории мировой литературы: Черубина де Габриак и Ромен Гари — Эмиль Ажар.52

Нариси з історії світової культури
Шкаруба Л. М. Книга: престол человечества.57

На книжкову поличку словесника
Гладышев В. В. Cлужение души (книга Т.К. Пересунько о Гоголе).62

Сучасний кабінет світової літератури
Чоловська О. Атмосфера, що надихає на творчість.64

 

Коментарі: hala #13 березня 2012 в 19:05+6
Ділюся враженнями від нового номера. Гарні матеріали рубрики “11 клас-на відмінно”. Як завжди. “Уроки-майстерні: технологія і практика” Богосвятської А.І. – знахідка! Типи майстерень просто необхідні в роботі. Дійсно, раз спробувавши, починаєш працювати по-новому. Глосарій “Методична скарбничка” зібрав новинки. Дякую, що не треба самому шукати.Стаття О.Каніболоцької про використання літературної гри сподобалася, бо на форумі є ця тема. А тут і теорія, і практика. Про фоторобот, медалі – нове для мене. “Феномен літературної містифікації”. Про Черубіну де Габріак читала, а про Ромена Гарі – зовсім не чула нічого. Цікаво. Стаття Л.Шкаруби про книгу – вразила. І назвою, і змістом. А додаток “Записки на манжетах” вартий особливої уваги.У Т.Пересунько всі книги- бестселери. Навчаючись в Миколаївському педінституті (тепер – університет), всі студенти (і я) шукали книги цього автора, робили виписки. Дуже цікаво. Гладишев В. вірно зазначає: книги Пересунько- це події.Раніше уривки цих книг друкувались у журналах. Шкода, що тепер немає таких публікацій.Номер журналу вийшов надзвичайно насиченим і цікавим.

Анна-Марія Богосвятська #15 березня 2012 в 20:27+6
А я сьогодні плакала… і відчула дуже високі переживання, коли прочитала твір учениці Ольги Кам’янецької “Людина чи янгол?” на стор. 12-13 даного номеру. І можливо, таке сильне враження було тому, що спочатку йшов прекрасний конспект уроку О. Гузь за твором Маркеса “Стариган із крилами” з глибоким, уважним аналізом. Треба, треба нам навчатися в наших дітей і публікувати їхні чисті щирі прочитання шкільних творів.
Із захопленням прочитала матеріал О.А. Каніболоцької: стільки цікавинок на одному уроці! (і це для сучасних дітей, які вже бачили як мінімум два голівудські фільми про Шерлока Холмса, і можна їх здивувати).
З нетерпінням чекала на заявлену в анонсі статтю Л.М.Шкаруби з інтригуючою назвою “Книга: престол человечества”. Прочитала – і зрозуміла: як багато очевидних речей ми не знаємо. Буду ділитися цим матеріалом з усіма знайомими вчителями і учнями.
А яка натхненна розповідь про сучасний кабінет світової літератури Ольги Чоловської! Концепція кабінету, його кожної арки, стіни, епохи відображає унікальний внутрішній світ вчителя. І це не просто мрії, а реально створений кабінет.
Іще хочеться сказати про урок Наталі Гергун з рубрики “Атестація вчителя: шлях до майстерності”, присвячений темі порівняльної характеристики творчості Р.Кіплінга і В.Стуса. Надзвичайний виховний потенціал заняття!
Взагалі – сильний номер вийшов. Уже другий день читаю, навіть перечитую деякі матеріали і не хочеться журнал убирати з письмового столу. Дякую редакції за натхнення і любов, з якою підібрані матеріали, за увагу до кожного свого автора і до кожного вчителя-зарубіжника, якому адресоване видання!

Ірина Хроменко #17 березня 2012 в 23:17+4
Дійсно, номер дуже змістовний, насичений різноманітними цікавими матеріалами. Знайомство з ними ще попереду, оскільки журнал тільки-но отримала. Але хочу відразу дуже подякувати редакції журналу за чудове представлення учасників дистанційного тренінгу. Таке уважне шанобливе ставлення до вчителя,повага до його праці, бажаня підтримати його і надихнути на трудові звершення – це добра традиція журналу, його візитна карточка. Це прекрасно,що у вчителів – передплатників часопису “Зарубіжна література в школах України” є можливість і отримати корисну інформацію, і підвищити свій фаховий рівень,і презентувати свої напрацювання, і взяти участь у конкурсі,і представити своїх учнів, і розповісти про себе… Щиро дякую редакції за турботу про вчителя.

Черговий номер

Зміст №6, 2018

Редакційна вітальня «Мене надихають діти». Ексклюзивне інтерв’ю Ольги Горобченко. . . . . . .2 Фахові проблеми Практика роботи …

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”