в школах України

Зміст №1, 2012

Підсумки конкурсу
Вітаємо переможців Всеукраїнського творчого конкурсу
“Вічні образи у світовій літературі”! . .2

Шляхами літературних героїв
Шкаруба Л. Сын Испании Дон Кихот после “Дон Кихота”,
или “Из родной Ламанчи вдоль и вдаль”.10

Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Імідж сучасного уроку світової літератури.16

Дистанційний тренінг
Хроменко І. Інформаційно-комунікаційні технології
на уроках світової літератури. Заняття № 9.22

Із скарбнички педагогічних знахідок учасників дистанційного тренінгу
Роботи Олени Бондаренко, Наталї Рябошапко, Людмили Соломка, Вікторії Устіяновська, Адріани Химинець, Христини Ходоровська, Любові Качур, Світлани Дячок, Вікторії Чернуха, Ольги Северин, Лілії Бондарук. . .27

Література в медійному і кіберпросторі
Пронкевич О. Чотири смерті Анни Кареніної:
кохання-пристрасть крізь призму кінематографа.34

11-й клас — на відмінно!
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування
уроків світової літератури. 11 клас. Академічний рівень.38
Додатки до уроку 36   1_2012 Uroki 36-44
Додатки до уроків 37-40
Розробки уроків до вивчення творчості Хемінгуея (уроки 41-44)

Майстер-клас
Семенюк О. О. “У пошуках істини, або Код “Декамерона””
Оспівування в збірці новел Боккаччо кращих душевних якостей людини.53
Презентація до уроку   1_2012 Боккаччо

Семінар
Богосвятская А. И. Программа семинара
“Феномен литературной мистификации” для 10 (11) классов.58

Літературна Атлантида
Хроменко І. А. “Шекспірівське питання” у дослідженнях сучасного вченого Іллі Гілілова.62

 

На 1-й стор. обкладинки — Дон Кіхот. Автор: учасник конкурсу
“Вічні образи” Наталія Лиманська, учениця 9-А класу, Рахнівсько-Лісова СЗШ І—ІІІ ст № 1.
На 4-й стор. обкладинки — вірш у прозі “Ранок XXI століття”.
Автор: переможець конкурсу “Вічні образи” (2 місце) Птушкіна Аліна, учениця 11-Г класу, м. Київ, ліцей “Наукова зміна”

Коментарі: Анна-Марія Богосвятська #13 лютого 2012 в 20:59+3
Чудовий початок нового року – творчі портрети переможців конкурсу “Вічні образи”, співтворчість вчителів та учнів. Хто ми без наших учнів?..

Сподобалась розвідка Ірини Хроменко “Шекспірівське питання”. Справжнє детективне розслідування, на продовження якого буду чекати в наступних номерах журналу.
Код “Декамерона” О.О.Семенюк – навіть уявити не могла, що можна так захопливо, з такою різноманітністю форм діяльності провести урок за творчістю Боккаччо. Презентація до уроку виконана на високому рівні і є чудовим додатком до майстер-класу.
Також близькими є думки Л.Шкаруби про “Сина Іспанії Дон Кіхота”, який пояснює, чому багатьом епохам такий рідний міф про Лицаря Сумного Образу. До речі, дякую за акцент про жінок Ла-Манчі. Дійсно, частіше ми звертаємо увагу тільки на чоловічі образи роману Сервантеса, хоча твір сповнений і жіночими персонажами.

hala #18 лютого 2012 в 11:04+3
Напрочуд вдалий номер. Усі матеріали цікаві.Хочу звернути увагу на матеріали Богосвятскої А. І. – вони дуже актуальні і, як завжди, необхідні вчителю.Стаття Шкаруби Л. М.- науково-практична: цікаво буде з старшокласниками обговорити.За презентації -велике спасибі авторам.Майстерно!

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар