в школах України

Матюшкіна Тетяна Павлівна

Матюшкіна Тетяна Павлівна
Дата народження – 25 серпня 1951 року.  Загальний стаж роботи 42 роки. 1977 року закінчила Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя (спеціальність – “Російська мова й література”). Нині працює (із 1995 року) в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського.

З 2001 року призначено завкафедрою української мови й літератури (має другий диплом, виданий у 1999 р. про перепідготовку зі спеціальності “Українська мова й література”). 2001 року в Інституті педагогіки України захистила дисертацію “Використання логічних схем-конспектів як засіб підвищення ефективності вивчення зарубіжної літератури (10-11 кл.) зі спеціальності 13.00.02 – теорія і методика навчання зарубіжної літератури (науковий керівник – доктор педагогічних наук, професор Мірошниченко Л.Ф.).
Коло наукових інтересів складають теми: компаративне вивчення зарубіжної та української літератур; література рідного краю; інноваційні методи навчання (використання схематичної наочності на всіх етапах вивчення художнього твору в т.ч.); сучасний урок літератури (теорія і практика).

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар