в школах України

Шовкопляс Галина Євгенівна

Шовкопляс Галина Євгенівна – кандидат філологічних наук, доцент кафедри. Закінчила філологічний факультет Харківського державного університету та аспірантуру при Московському державному університеті ім.М.В.Ломоносова.
У 1992 р. захистила кандидатську дисертацію «Сатиричні тенденції англійського політичного театру 70-80 рр. ХХ ст.» Наукова спеціальність – 10.01.10 “Литература стран Западной Европы, Австралии и Соединенных Штатов Америки”. Автор методичних посібників «Історія зарубіжної літератури І половини ХІХ ст. Доба романтизму», «Історія зарубіжної літератури 1-ої половини ХХ ст.”, “Історія зарубіжної літератури 2-ої половини ХХ ст.”, «Драматургія української діаспори ХХ ст.». Викладає загальні курси та спецкурси: «Історія зарубіжної літератури 2-ої пол. ХХ ст.», «Література Англії та США”, “Сучасна драматургія Великої Британії”. Коло наукових інтересів: англомовна драматургія (США+Велика Британія), драматургія української діаспори.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар