в школах України

Мої враження від прочитаної книги

Автор: Риндін Дмитро, учень 7-Б класу ЕНВК «Школа майбутнього» м. Ялта
Захоплення: шахи.
Вчитель: Фурсенко Ольга Федорівна

У 2013 році твору А. Рибакова «Кортик» виповнюється 65 років. У цій повісті описується життя чотирнадцятирічних хлопчиків, які жили у Москві на Арбаті. Один з них – Мишко Поляков знаходить кортик, але цей же кортик потрібен і бандиту Никитському, у якого є піхви, тому що усередині рукоятки кортика – шифр, ключ до якого знаходиться в піхвах цієї таємничої зброї. Щоб розкрити таємницю кортика, потрібен кортик і піхви.
Мишко, Слава і Генка придумали, як заволодіти піхвами Никитського. Коли вони здійснили свій задум, прийшла пора йти до школи. Директор школи допоміг хлопчикам розгадати таємницю кортика і арештувати Никитського.
Автор так будує сюжет, з такою майстерністю знайомить читача зі своїми героями, що здається, і ти сам стаєш одним із слідопитів цього маленького загону, настільки правдоподібно і живо ведеться розповідь.
Мене завжди привертають книги, у яких криється якась загадка, а з персонажами відбуваються різноманітні пригоди. Тому від деяких епізодів я не міг відірватися, адже цікаво, як вони закінчаться.
А ще мені дуже сподобалися характери героїв книги. Героъ такі різні, але їх об’єднує уміння товаришувати, не бути байдужими до того, що відбувається навкруги них, у кожного хлопчика є відчуття відповідальності, вони ніколи не зраджують один одного.
Коли я прочитав повість «Кортик», я вирішив дізнатися більше про письменника, який написав книгу, виявилося, що цей твір створений за спогадами і враженнями власного дитинства автора. Історичні події 20-х років ХХ століття від нас вже далекі, але мрії хлопчика про незвичайні справи і вчинки характерні і для нас.
Ось чому я вирішив прочитати продовження історії про хлопців з Арбата у книзі «Бронзовий птах».

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар