в школах України

Переклад з російської мови поезії О. Пушкіна “К Наташе”

Автор перекладу: Кондратюк Мирослава, учениця 11 класу НВК «загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня – дитячий садок» с. Здомишель
Захоплення: література, вокальний спів, кулінарія.
Вчитель Сметюх Ольга

К Наташе
Вянет, вянет лето красно,
Улетают ясны дни,
Стелится туман ненастный,
Ночи в дремлющей тени.
Опустели злачны нивы;
Хладен ручеек игривый;
Лес кудрявый поседел;
Свод небесный побледнел.
Свет-Наташа! Где ты нынe?
Что никто тебя не зрит?
Иль не хочешь час единый
С другом сердца разделить?
Ни над озером волнистым
Ранней – позднею порой
Не встречаюсь я с тобой.
Скоро, скоро холод зимний
Рощу, поле посетит;
Огонек в лачужке дымной
Скоро ярко заблестит
Не увижу я прелестной
И, как чижик в клетке лестной,
Дома буду горевать
И Наташу вспоминать.

До Наталки
В’яне, в’яне літо красне,
Відлітають ясні дні,
Стелиться туман додолу,
Дрімають тіні уночі.
Спустіли довгі житні ниви;
Замовкло жваве джерельце;
Кучерявий ліс став уже сивий;
Купол неба не такий красивий.
Люба Наталко! Де ти зараз?
Чом не видно тебе давно?
Чи не хочеш час єдиний
З другом серця ділить заодно?
Ні над озером хвилястим
Рано, пізньою порою
Не зустрінусь я з тобою.
Скоро, скоро зими холод
Гай і ліс навідає;
Теплий вогник в хатці димній
Яскраві промінці розкидає.
Не побачу я моєї милої
І, як чижик у клітці тісній,
Буду вдома сумувати
І Наталку згадувати.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар