Сильний людський характер в екстремальній ситуації за оповіданням Д. Лондона «Любов до життя»

Вам також має сподобатись...

3 Відповідей

  1. admin сказав:

    Анна-Марія Богосвятська: Урок цікавий, з великим виховним потенціалом, глибоким аналізом поведінки героя в екстремальній ситуації. Використовуються сучасні методи та прийоми роботи з учнями. Презентація вигідно підкреслює атмосферу уроку. Дякую, сподобалось!

  2. admin сказав:

    Ірина Хроменко: Урок непоганий, але, як на мене, не достатньо роботи з текстом. Це дуже загальні і складні для шестикласників питання: “Як змінювався фізичний і психологічний стан героя протягом твору? Як впливає природа на зміну стану героя?” Все це потрібно покроково за текстом розписувати і підводити учнів до відповідей. У логічному ланцюжку «Шлях до порятунку безіменного героя» випала важлива ланка – торбинка із золотом (Білл несе золото до кінця і гине, безіменний герой висипає золото і перемагає).На мій погляд, не вистачає логіки в аналізі. Це позначилося і на інтерпретації твору. Авторові роботи бажаю творчості і наснаги!

  3. admin сказав:

    Оксана: урок гарний. Обов’язково використаю у роботі. Схожий урок проводила у 6 класі. Можу сказати, що труднощів не виникало. Колеги, кожен клас, підбір дітей у класі різний, тому до підготовки уроки потрібно підходити індивідуально, кожного року, і можна ж не горовити про психологічний стан, а про поведінку героя, про зміни у його думках тощо..

Залишити відповідь