в школах України

Ты не успеешь оглянуться…

Автор: Тренковська Л., учениця 7 класу
Учитель: Приходько Л.І.

Ты не успеешь оглянуться,
Ты не заметишь, как зима придет,
Деревья голые стоят, не шелохнутся,
Ты чувствуешь, что скоро Новый год…
И первый вальс снежинок безымянных
Ты наблюдаешь тихо за окном,
А там снежинки в платьицах хрустальных
Звенят себе, звенят о том, о сем…
Они касаются щеки твоей легонько,
Ты ощущаешь их через стекло,
И все прохожие стоят себе в сторонке,
А ты сидишь у батареи, и тепло…
А завтра будет новый день и солнце,
Но ты не хочешь солнца яркий свет.
Стекло в окне от света разобьется,
А вечер будет длиться много лет…

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар