в школах України

Відгук на книгу Світлани Поваляєвої «Вррум-чарівник»

Автор: Вікарчук Андрій, учень 7-го класу СЗШ І-ІІІ ступенів с.Дашківці Літинського району Вінницької області
Захоплення: футбол, шахи, автомобілі
Вчитель: Буткалюк Валентина Іванівна

Вечоріло. Сонце вже закотилося за хмару. Ми з братом мостилися спати. Та сон ніяк не приходив, бо саме цієї ночі на небі Повня і в Наскрізну Шпару можуть вдертися лише Ті, Що Тікають, Ті, Хто Заблукав, і Ті, Що з Добрими Намірами шукають тих, Хто Заблукав. Нам дуже кортіло знайти отого чарівного, веселого слимачка, який живе на виноградній лозі. А дізнався я про нього із книги Світлани Поваляєвої «Вррум-чарівник».
Письменниця розуміє, що життя сучасних дітей не таке просте, як може видаватися дорослим. Авторка переконана: окрім мобільного телефона, комп’ютера, велосипеда… дітям не вистачає життєрадісної няні… або няня. Вррум, на думку жінки, – саме такий нянь-слимак. Він доглядає за дітьми самої Світлани Поваляєвої, Васильком і Романом, тому вона може ділитися досвідом.
Коли я довідався, що у хлопчиків немає батька, поспівчував їм. Мені шкода таких дітей, адже вони, як птиця з одним крилом, нещасні. Добре, що їхня матір винайняла няня: сама ж вона зайнята з ранку до ночі по самісінькі вуха.
Події твору відбуваються у великому місті. Разом із синами авторки та виноградним слимачком ми поринаємо у дивовижний світ пригод, який яскраво проілюструвала художниця Світлана Фесенко.
Мене сильно вразила в цій книзі сумна історія Веселкового слимачка, яка змальовує Притулок Заблукалих у Всесвіті Істот. Виявляється, у Вррума колись також була сім’я: дружина Каша і двоє синочків-слимачат – Шррум і Буррум. Але через свою необачність, гонористість він шурнув у Воронку і потрапив у світ Істот… Нещасний Вррум довго шукав свою сім’ю.
Я дуже здивувався, що у тварин існує свій світ і що в ньому живуть Добро і Зло. Я у Біблії читав про добро і зло. Може, у людей і тварин один Бог?
Мені сподобалася мама головних персонажів – Василька та Романа. Вона завжди допомагала їм вийти зі складних ситуацій. По-доброму вчила своїх синів, підказувала, як діяти. Їм було легко з мамою. Вона, наче доросла дитина, добре розуміла іхні проблеми.
Книга Світлани Поваляєвої читається легко і швидко. Написано її доступною мовою, багатою на дотепні порівняння, які допомагають зрозуміти внутрішній світ кожного героя. Я радитиму її своїм знайомим, адже створена вона і для сучасних дітей, і для їхніх заклопотаних батьків. Кожен знайде тут щось потрібне, повчальне і цікаве.
Твір навчить бути корисним, добрим, чуйним. І головне – ніколи нічого не боятися. Взагалі, як було б добре, якби у кожного була хороша тепла родина!

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар