в школах України

Відгук на повість Ч. Діккенса «Різдвяна пісня у прозі»

Автор: Лабунець Євген, учень 6 – А класу Судилківської ЗОШ І – ІІІ ступенів Шепетівського району Хмельницької області
Вчитель. Денисюк Ольга Григорівна

Влітку я прочитав повість Ч. Діккенса «Різдвяна пісня у прозі» Це незвичайний твір. Він розповідає про те, до чого доводить людей жадібність, байдужість. Головний герой твору Ебенезер Скрудж, дбаючи лише про свої інтереси, перетворився на людину-кригу. Його нічого не турбує, окрім власного зиску. Він навіть рідних людей цурається.
Так не повинно бути! Тому й з’являються напередодні Різдва в оселі Скруджа привид колишнього друга Марлея й Духи Минулого, Теперішнього та Прийдешнього Різдва. Привид Марлея попередив Скруджа, що коли той не зміниться на краще, то загине, а Духи Різдва запропонували подорожі у свій час. Ці мандрівки та побачене під їх час допомогли Скруджу. Він не просто змінився, він оновився. Засвітився жагою до життя, побачив світ у різнокольорових яскравих фарбах. Сталося справжнє Різдвяне диво!
Я не тільки зрадів за Скруджа, а й замислився про своє. Що потрібно робити для того, щоб люди раділи при зустрічі зі мною? Як правильно себе поводити, щоб друзі та рідні мене поважали? Якою людиною я хочу стати? Я зрозумів, що не потрібно бути скнарою, егоїстом, потрібно бути щедрим, чесним, завжди радіти Різдвяним святам, дорожити друзями, шанувати рідних, щоб не залишитися самотнім.
Повість «Різдвяна пісня у прозі» – захоплюючий та повчальний твір. Кожен. хто його прочитає. захоче стати кращим.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар