в школах України

Відгук про прочитаний твір О.Генрі «Останній листок»

Автор: Шишова Альона, учениця 7 – Б класу Судилківської ЗОШ І – ІІІ ступенів Шепетівського району Хмельницької області
Вчитель. Денисюк Ольга Григорівна

Людський світ такий дивовижний. У цьому бурхливому вирії почуттів та емоцій щомиті відбуваються події. Хіба ми можемо знати, де доведеться зустрітися з болем, розчаруванням, а де на нас чекає радість, перемога, підтримка друзів?
Над такими питаннями задумалась я, коли прочитала новелу О.Генрі «Останній листок».
Здається, кожен рядочок твору малює картину звичайного життя. Але це лише на перший погляд. Я розуміла, що все не так просто: і невидимий пришелець на ім’я Пневмонія, і затишна кімнатка подруг-художниць, і їхній дивакуватий сусід Берман.
Найбільше мене вразив цей художник-невдаха. Він малює на стіні будинку свій шедевр – листочок плюща, який повертає хворій дівчині надію на одуження. Але його вчинок дорого коштував – життя самого художника.
Я гадаю, що Джонсі в подальшому житті має гідно прожити своє життя, це буде її щирою подякою Берману.
Новела О.Генрі вчить ніколи не падати у відчай, вірити у диво і бути готовим творити самому ці дива. Адже вони, дива, трапляються!

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар